Koha po ikën…Vallë jam e pafuqishme për ta ndaluar?Duhet ta kap.Duhet ta bëj.Kam një rrugë të mbushur me trëndafila të sapo celur për të kaluar.
Piedestale frike më shoqërojnë si gardianë në një burg pa qeli, në një burg që të mbyt me hapësirën gjigande të tij. Buza ngec mbi një belbëzim:- Po ikën…Mundohem ta kap.Me rreshqet ndër duar,përpiqem ta kap sërisht.Me duhet ta kap.Tinguj pa muzikë thurin simfoninë e një homazhi pa sy. Përpara duarve formohet një shigjetë e drejtuar përpara.Jam duke lundruar 7 liqenet e kohës sime. Shumë të ngjashëm, jashtëzakonisht të ndryshëm. Koha po shet minutat e saj. Xhepat e mi janë bosh. Nuk kam lekë të blej disa minuta.Më duhet një qindarkë,ndoshta mund të marr disa minuta më shumë.Por jo nuk paska një mundësi të dytë.
Balta e rrjedhës së kohës më ndot këpucët. Shpejtësia e rrjedhës së saj më lustron prapë. Tani jam paralel me të, ja, ia kalova, jam në fillim. Më buzëqeshi me ironi, më talli, më tha:
-Atë që e quajmë fillim shpesh herë është edhe fund, dhe të përfundosh diçka do të thotë ta fillosh.
Me veten zvarrë shkova në fillim të startit,dhe bindshëm urdhërova veten.Nisu.
Jeta është një tren,fati i të cilit është binari nëpër të cilin kalon.Pa u ndalur,pa devijuar por duke shkuar drejt e derisa arrin fundin.Jeta është një udhëtim që ka për destinacion vdekjen por jemi ne që drejtojmë këtë tren dhe jemi ne që nuk duhet ta lejojmë të përmbyset
Nuk është e lehtë, që t'ja dalësh mbane.Jeta të jep shume një ditë, dhe prapë ti merr. Ajo që kalon, na bën më të fortë. Sikur veç një orë, po të zgjasë ajo. Ti pa fund, vazhdo jeto.
Asgjë s'mund të ndalojë.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!