Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mendjet tona, në kujtesën tonë historike. Brezat që vijnë do t’i mbajnë në zemër dëshmorët, për t’i bërë ata flamuj në valim rrugëve e shesheve tona të lirisë.
Liria ndërtohet me jetëra, ndërtohet me gjak, ndërtohet me dëshmorë. Kurse, dëshmorët janë nderi dhe krenaria e popullit tonë martir. E atij populli që synon ta fitojë lirinë shekuj me radhë dhe që don e din ta ndërtojë lirinë. Dëshmorët janë ndërgjegjja më sublime dhe vetëdija, e ngritur lart, deri në piedestalin e vetëflijimit.
Ata jetuan për ne. I kemi prore gjithkund e gjithherë. Me një diell në gji, me një rreze në ballë. Lundrojnë mbi detin e gjakut të flijuar për liri.Në paqe e në luftë, në fushë e në mal. I ke atje, këtu...
Një varr, një gurë, një lapidar, një përmendore. Lapidarë të lirisë ishin vetë ata, që u bënë flakadanë të përjetësuar. Diell me rreze të lira, me dritë pranëlirie.
Liria po vjen. Sa shumë krushq që paska për dasmën e madhe të lirisë. Dasmë madhështore, e paparë. Liria bashkohet me Atdheun. Gëzim e hare në çdo anë. Dritësim diellor, rrezegjak.
Dëshmorët u ngjallën sot dhe festojnë bashkë me ne.
Ata janë vetë liria jonë.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
shkurta maxhuni
Email:
shkurta-hana@hotmail.com
Komenti:
FLAMURI-SIMBOL I SHQIPTAREVE
Nje ndersimbolet me te fuqishme te nje shteti dhe kombi eshte flamuri.Flamuri eshte thjesht nje cope e kuqe me shqiponje te zeze ne mes po eshte nje cope aq e vlefshme sepse per te kan luftuar , e kan rene deshmore shume trima.
Shume njerze kan luftuar vetem per ta pare flamurin e lire e duke valuar , por fatkeqsisht disa personave nuk iu eshte plotsuar kjo deshire .Ka vetem nje rruge neper te cilen ece historia e lirise.ajo rruge eshte rruga e gjakut te deshmoreve qe falen jeten e tyre qe shqiptaret prap te festojen diten e ngritjes se flamurit shiptare.
prandaj ne fund mund te them se flamuri eshte pasurija me e vlefshme per nje shtet dhe nje komb .