SHKENCA DHE REALITETI…
Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhgar edhe vete ne jeten e perditshme apo e di me SAKTESI se jane te verteta, ndersa teorite joshkencore te sjellin ne mendje formacione te reja te papara ndonjehere dhe nje ndjesi dyshimi pasi e di se nuk do te mundesh t’I vertetosh ato qe te thone, por thjesht I pranon ato sic jane.
Dihet se shkenca I ka bazat e saj ne fe, por me pas ka marre nje drejtim krejtesisht te kundert nga ajo. Feja ngeli me mendimet hyjnore dhe fantastike qe kishte edhe ne lashtesi, por shkenca evuluoi duke vertetuar apo hedhur poshte ato qe thoshte feja. Kurre s’ka lene gje pergjysme, pa praktikuar. Nese thote dicka, natyrisht jane bere eksperimente te panumerta per te, ndersa ato qe nuk eshte e sigurt apo qe nuk di, thjesht thote se nuk e dine dhe bene perpjekje te jashtezakonshme per t’I zbuluar. Shume te dhena qe kemi degjuar mund te na duken te pabesueshme, por nuk eshte shkenca qe I shpik dhe I ben te pabeseshme. Eshte vete REALITETI keshtu!!! Shkenca thjesht shpjegon me saktesi ato qe shikojme peridte duke mos na lene dyshime per dicka tjeter, dhe kjo sepse vete SHKENCA ESHTE REALITETI!!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Elda J. Pere - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=227&lloji=Ese+argumentuese+bindese
Vepra te ngjashme
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
Autism
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me...
“Te mendojme glob...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjit...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Essay about avantag...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Joining a gym has both advantages and disadvantages. On the positive side, gyms offer a wide range o...
fjale te urta
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ara ime varri im. LABËRI
Ardhin galat dhe prishën folenë e bilbilit. KORÇË
Atdheu është dhe...
perse zgjidhjet ne ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavares...
INTERNETI
Lloji: Ese argumentuese bindese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I...
Motra Ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Motra Ime
Jetoja pa shpresa dikur e lenduar deri sa nuk kisha nje moter e vetmuar nuk kisha te kus...
E verteta e ka forc...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Njerëzit autistë jane si te gjithë të tjerët,ata nuk janë te semure mendorë apo me aftesi te ...
Komentet e fundit!
Emri:
dani
Email:
dani@gmail.com
Komenti:
shm bkr je e madhe
Emri:
Algertroci@yahoo.com
Email:
Algertroci@yahoo.com
Komenti:
Shum e bukur je sh e madhe per ese dua te bej nje here mhb personalisht me ty besoj se do me lesh pa fjal fare
Emri:
Elda
Email:
jessicamira21@yahoo.com
Komenti:
@lulibeluli
lol thjesht po tethem nje "flm"
se pertoj shum tani te zihem e te shaj me njerez qe snjoh e SDUA ti njoh
oki??? :)