Ese : Ismail Kadare
Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e tij shume te kerkuara ,jo vetem nga populli shqiptar por edhe nga poete e shkrimtar te letersise bashkekohore boterore . Veprat e tij perbejne nje burim te pashtershem ne krijimtarine letrare . ismail kadare mbi te gjitha ka qene disa here I nominuar per cmimin nobel ne letërsi. Ky shkrimtar kaq I njohur per te gjithe ne shquhet për novela, romane, por ka botuar edhe vëllime me poezi dhe sprova nga me te ndryshmet te cilat vetem ti lexosh te duket sikur ti me te vertet po I perjeton ato .Ismail kadare gjeniu i letrave është ngritur në Olimpin e famës dhe të krenarisë si ne shqiperi ashtu dhe ne vende te tjera Kadare, tashmë është bërë një emër e respektuar në gjithë botën, sepse deri tani jane përkthyer në mbi dyzet gjuhë të mëdha. Emri i tij ka hyrë në histori dhe përmes letërsisë ka bërë histori(artistike)! Fjala e tij vleresohet dhe cmohet . Mbi te githa ismail kadare ka qene I angazhuar per ceshtjen e nderi te kombit dhe ka punuar shume per barazine e popullit tone shqiptar me popujt e tjere qofte edhe nepermjet veprave te tij letrare.ismail Kadare me guximin e tij prej intelektuali e dijetari, ka kritikuar në vijimësi, padrejtësitë që janë bërë në kurriz të shqiptarëve, duke e ngarkuar me peshën e fajit një pjesë të botës dhe duke grisur kështu heshtjen e tyre ogurzezë , për shqiptarët. Pra me pak fjale mund te themi se Ismail kadare ka bere shume per popullin shqiptar , duke e therrmuar armikun me pune dhe jo me fjale .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
PSE FACEBOOK-U MBI ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qël...
Me beso te lutem
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjal...
une i them jo padre...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për d...
Shkenca dhe misteri
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendes...
KOHA-PAS...APO PARA...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
Autism
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me...
NDERGJEGJJA E NJOLL...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Je vetem.
Eshte mesi I nates dhe je vetem.
Ku jane te tjeret?
Pse te kane lene vetem?
Cfare ke b...
INTERNETI
Lloji: Ese argumentuese bindese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin...
E dashur mikja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
E dashur mikja ime ti nuk mund ta imagjinosh se sa shume te dua. Ti hyre ne jeten time kur une nuk e...
perse zgjidhjet ne ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavares...
Emri:
Erisa
Email:
erisa.spata@gmail.com
Komenti:
Mendova se ç'eshte kjo !!! Une mund ta bej me bukur dhe te LUTEM Kur shkruan ese respektoji rregullat e saj dhe vendosi shenjat e pikesimit !
Emri:
elma
Email:
elmajb6@gmail.com
Komenti:
*SUPER FARE, PASKE VERTET TALENT PER TE SHKRUAR TE LUMTE*
*MOS JA VER VESHIN KOMENTEVE NEGATIVE, HANE XHELOZ*
Emri:
silvana
Email:
silvan@mail.com
Komenti:
Kjo poezi eshte kot fare.Sa budallaqe eshte ajo vajza qe e ka shkruar.Sikur ca fjale skan kuptim dhe lidhje me te tjerat.