Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavaresisht situates qe mund te jete, zgjedhjet dhe vendimet ne jete me takojne mua. Mua sepse eshte jeta ime
[PARAGRAFI 2]
Jam krijuar te kem gjerat e mija, veshjet,librat,kepucet shkurt te kem jeten time. Nuk jam e varur nga askush por as e pavarur nuk jam. Kam prinderit dhe familjen qe me mbeshtesin. Vertete i marr vendimet vete,por nuk do me pelqente qe dikush te nderhynte ne zgjidhjet e mija.
[PARAGRAFI 3]
ndoshta, ndonjehere diku dikur me dike do mund te marr zgjidhje te gabuara apo te pamenduara mire. Edhe?? Pasojat do t'i perballoja vete. Eshte jeta ime. Do t'ia dal vete edhe nese gjith bota eshte kunder!
[PARAGRAFI 4]
DUA, qe kur te arrij objektivat e mija, te kujtoj me nostalgji veten, dhe te them: JA DOLA! Zgjedhja dhe vendimi im me sollen ketu ku jam sot. i bera une ato zgjedhje, e pata boten kunder, por une e bera timen, ia dola te bind te tjeret se zgjidhjet ne jete i marr dhe i gjej vete.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
ese pershkruese
Lloji: Ese argumentuese bindese
Na ishte njeher nje njeri ai e kaloj jeten e tij te vetmuar sepse atij i vdis e ema,ai deshironte qe...
Me beso te lutem
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjal...
Qielli i fshehur
Lloji: Ese argumentuese bindese
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blu...
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
BULLIZMI
Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim mis...
Shqipëria dhe ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi ...
Eleminimi i varferi...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera?
Sapo e degjojme renditet ne mendjen...
Ese per ismail kada...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ese : Ismail Kadare
Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqy...
Autism
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
E dashur mikja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
E dashur mikja ime ti nuk mund ta imagjinosh se sa shume te dua. Ti hyre ne jeten time kur une nuk e...
JAM AQ E ZENE ME JE...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Sot dikush me beri moral. O Zot!
Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin...
Komentet e fundit!
Emri:
ana
Email:
ana@hotmail.com
Komenti:
je lodhur kot 100%