Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6970
Data e postimit: 2019-10-27 14:19:42
Shikime: 15087
Raporto

Likes: 29 Dislikes: 3

Titulli:  Shqipëria dhe emigracioni

Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Emigracioni
Autori: Erlind FAHRIU
Shkolla: "Tomorr Sinani"
Klasa: XIA
Qyteti: Cerrik
E-mail: erlindfahriu19@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi dëshmitarë të braktisjes që po i bëhet në masë vendit tonë. Ndërsa shifrat jane vërtetë të frikshme, askush nuk bën asgjë për ta parandaluar këtë fenomen si problem që vjen si rrjedhojë e gjendjes së rëndë ekonomike dhe kushteve skandaloze të jetesës.
Kjo dukuri sjell një sërë pengesash dhe dëmesh për shoqërinë shqiptare dhe vendin që dita ditës po shpopullohet. Si fillim personat e larguar ulin ndjeshëm popullsinë dhe si rrjedhojë konsumi ulet duke sjellë më pak përfitime për bizneset sidomos ato të vogla të cilat së fundmi po përballen me burokraci shtetërore që është një tjetër shkak emigrimi, por këtë herë për vetë pronarët e bizneseve. Arsye tjetër e emigrimit është pasiguria që shfaqet në vend për të ardhmen. Shtysa kryesore e cila shtyn të rinjtë e Shqipërise të largohen duke e lënë këtë vend pa të ardhme pasi rinia presupozohet te drejtojë vendin në një të ardhme sado e afërt apo e largët qofte ajo.
I vetmi avantazh i emigrimit është kultura dhe ndihma ekonomike që karakterizon vendin ptitës së këtyre emigrantëve, por çfarë do të ndodhë me gjeneratën e dytë dhe të tretë të emigrantëve shqiptarë në këto vende? Ata do të shkëpusin çdo kontakt dhe kështu i vetmi avantazh pas pak kohësh do të zhbëhet.
Pra ajo që vumë re është se disbalanca është e thellë në favour të disavantazheve të emigrimit ndaj duhet të bëjmë ç’të mundemi për ta parandaluar këtë problem.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Erlind FAHRIU - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/%EF%81%B6%09Shqip%C3%ABria+dhe+emigracioni/6970


Vepra te ngjashme
Paraja nuk blen gji...
Lloji: Ese argumentuese
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj pa...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Dilema e se ardhme...
Lloji: Ese argumentuese
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si n...
Mjedisi dhe ne.
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dh...
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese pershkruese
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq ...
Ditët e Javes
Lloji: Poezi lirike
Ditët e Javës Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një në...
droga
Lloji: Analize letrare
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që pr...
Pamje Nga ura-Arthu...
Lloji: Ese argumentuese
Sic shpjegon titulli ‘’ pamje nga ura’’ tenton te jete nje foto e vertete dhe dramatike e N...
ShQiPeRiA
Lloji: Ese shpjeguese
Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishter...
Fjalimi politik
Lloji: Tekst argumentues
Te studiosh jashtë...
Lloji: Ese argumentuese
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësi...
28 Nentori
Lloji: Hartim
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënua...


Komentet e fundit!

Emri: qazim
Email: qazimturdiu@gmail.com
Komenti: HMD Tirane o.t
  Pergjigju

Emri: rrezi
Email: rreziiiii@gmail.com
Komenti: mire por ndoshta pak me e thelluar ne mendim do te na bente pune
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.