Data e postimit: 2015-05-26 06:21:27
Shikime: 3034
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
Eurovisioni 2015
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nje kengetare e mrekullueshme beri te pamunduren dhe mendoj se ajo na perfaqesoi denjesisht.Ajo shkelqeu ne skene fale vokalit te saj dritherues qe na mbushi me emocion ne cdo net te Eurovisionit.Kenga I'm alive ishte nje nga kenget me te bukura jo vetem te Eurovisionit 2015 por edhe po t'a krahasojme Shqiperine kete here me heret e tjera.Pa ofenduar kengetaret e tjere abolutisht,te gjithe ishin te mrekullueshem por Elhaida ishte nje nga ato kengetare qe na mbushi me emocion dhe meritonte te fitonte nje vend te mire.Kjo do te thoshte shume per ne por votat jane vota dhe preferencat e njerzve jane te ndryshem.Edhe pse per vendin tone ishte e veshtire t'a pranonim ky eshte realiteti.Gjithsesi e bere kete pershkrim te shkurter per te treguar se nje kengetar i mire dhe qe te fal emocione nuk duhet t'i kushtoje rendesi vendit qe ai ze,por menyres se si ai kendon dhe si e transmeton kengen tek audienca.Elhaida e beri shume mire kete gje jemi shume krenare qe nje kengetare e talentuar menje vokal mbreselenes perfaqesoi vendin tone dhe i gezoi shume me prezencen e saj atje.Bravo Elhaida suksese te metejshme ne karrieren tende!Go Albania!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4332&lloji=Pershkrim
Vepra te ngjashme
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofs...
|
|
Eurovisioni 2015
Lloji: Pershkrim
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nj...
|
|
Ai sy
Lloji: Pershkrim
Ai Sy...
Noshta dicka e re apo thjeshte nje ndryshim i vogel i rutines tone , na ben qe te n...
|
"Gjethe Vjeshta"
Lloji: Pershkrim
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta,
Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa,
Zogjte qiellin anemban...
|
Kroi
Lloji: Pershkrim
Bukuria triumfuese e natyres te terheq permes gjelberimit te pakufij dhe te prangos ne relaksin dhe ...
|
Thënie
Lloji: Pershkrim
Një gjë e mirë,mund edhe të harrohet .Kurse një ngjarje
e idhët mbetet në kujtesën ton...
|
Shoqja ime e ngusht...
Lloji: Pershkrim
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate...
|
shoqja e ngushte
Lloji: Pershkrim
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani
ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuu...
|
Vjeshta
Lloji: Pershkrim
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pem...
|
mami im
Lloji: Pershkrim
mami im ti je gjeja me e shtrenjte per mua.ti je si dielli dhe si hena qe ndricon.dashuria ime per t...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|