Saranda eshte perla e Shqiperise.Ajo eshte qyteti im i lindjes dhe qyteti ku une banoj.Saranda eshte nje vend shume i bukur turistik.Pikat me te bukura qe mund te vizitosh ne Sarande jane Qyteti Antik i Butrintit,Kalaja e Lekursit,Syri i Kalter etj.Qyteti i Sarandes ka plazhe shume te bukura dhe nje shetitore ku te gjithe shetitin ne mbasdite.Une e dua shume qytetin tim dhe jam me fat qe jetoj ketu.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ana - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Saranda/1623
Vepra te ngjashme
Nje shetitje ne par...
Lloji: Pershkrim
Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes du...
Eurovisioni 2015
Lloji: Pershkrim
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nj...
Macja
Lloji: Pershkrim
Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me n...
Kalimi i viteve
Lloji: Pershkrim
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vi...
Pranvera
Lloji: Pershkrim
Rrezet e arta te diellit perqafuan token tone te dashur, natyra buzeqesh duke na ofruar nje pamje pi...
Te kesh moter si Li...
Lloji: Pershkrim
Lili eshte motra ime e madhe.Ajo esht shume e bukur.Teper e bukur po disa here e egzagjeron duke u p...
Nate ne bregdet
Lloji: Pershkrim
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e ...
pershkrim
Lloji: Pershkrim
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te...
Vetvetja dhe Genjes...
Lloji: Pershkrim
Vetvetja dhe Genjeshtra
KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI
Jeta eshte e ves...
perendimi
Lloji: Pershkrim
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer...
Pushimet ne fshat
Lloji: Pershkrim
Pushimet e veres jane gjithmone te mirepritura sidomos ato qe kalojme ne fshat tek gjyshja!Qyteti k...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Pasuritë më të mëdha janë ato që nuk i sheh dot syri ....
Komentet e fundit!
Emri:
DICK11
Email:
dick@hotmail.dick
Komenti:
Shum bykur vetem se krejt kot
Emri:
aleksa
Email:
aleksa@yahoo.com
Komenti:
Syçkë e kaltër e bukura lozonjare
ç’do ndjenjë të fshehur ma ndeze prushë
Ditën kur do vijë të të marrë për fare
yjet do ti var gjerdan në gushë.
Emri:
ersa
Email:
ersa@yahoo.com
Komenti:
Nuk ka në tërë Evropën një burim uji aq të pastër, aq të madh dhe aq të bukur sa Syri i Kaltër yni. Nuk ka shqiptar që të mos jetë mburrur para të huajve dhe të mos jetë ndjerë krenar me Syrin tonë të Kaltër.