Data e postimit: 2015-09-27 20:00:44
Shikime: 4282
Likes:
3
Dislikes:
1
Titulli:
A realizohet nje enderr e cia nuk ka baze reale?
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ese!
Nje njeri brenda per brenda nje viti duhet te shohe te pakten 1400 endrra...
Shumica e njerezve bejen te pamunduren duke provuar per ta khyer ate ne realitet!!
Po nese nje njeri do te donte te bente realitetnje enderr e cila nuk ka per baze asgje reale?!
...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Kelima Kotarja - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4421&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Gjuha Shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte d...
Bota në të cilën...
Lloji: Ese argumentuese
Po te fillosh dhe te shenosh per boten se ku jetojm sot ska te ndalur,nje bot me fatkeqsi lumturi me...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
- Adoleshentët përballen me shumë vendime të vështira të jetës të cilat, kur lidhen me munge...
nje zile
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të je...
Pse?
Lloji: Ese argumentuese
Pse?
Pse kjo bot ta kthen shpinen?Pse njerzit qe i do me shum largohen?Pse njeriu qe i beson met ve...
TRANSPORTI
Lloji: Ese argumentuese
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi g...
letersia shqipe
Lloji: Ese argumentuese
letersia eshte teresia e te gjitha veprave te shkruara dhe ato gojore.Ajo eshte cilesuar si art i fj...
Përse duhet të je...
Lloji: Ese argumentuese
Qytetar aktiv ne duhet të jemi dhe jo pasiv sepse ne duke qenë qytetare aktive bëhemi pjesë e ve...
Ngrohja globale
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta sh...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdh...
Kujdesi per prinder...
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta...
Emri:
klevvis
Email:
klevis.duuur@info.al
Komenti:
ee paqart
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti