Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim.Kur babai im ishte ne gjendj te rende per jeten ai nuk hezitoi dhe beri gjithcka per jeten e babait tim.Ne momentin kur mami me tha:"BABI KA SHPETUAR dhe kjo gje fale xhaxhait tend ne ato caste mendova qe xhaxhai im eshte njeriu i cili nuk do te largohet asnjehere nga mendja ime dhe qe ai ka nje vend te rendesishem ne zemren time. jo vetem xhaxhai por gruaja dhe femijet e tijkane bere gjithcka per te shpetuar jeten e babait tim. Gruaja e xhaxhait tim eshte nje grua per tu lavderuar bujaria e saj nuk ka fund...... Femijet e xhaxhait tim jane te papare me ato nuk mund te krahasohet asnje nuk kam fjale te pershkruaj dashurine qe ndjej per ato.
Kur babai im ishte ne gjendje te rende atehere mu duk sikur jeta ime mori fund. Babi hyri ne operacion dhe po luftonte me jeten jeta ime nuk kishte kuptim por ne momentin qe mora vesh shpetimin e tij lotet e mi nuk pushonin por ato ishin lot gezimi sepse shpetoi njeri me i rendesishem ne jeten time.Tani krahas babait udheton ne zemren time edhe njeriu mahnites "XHAXHAI". I themi cdo dite "FALEMINDERIT XHAXHI NDUE"
PER: XHAXHAIN TIM NDUE MARKU
NGA: MBESA E TIJ MARIA MARKU
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
MARIA MARKU - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/TE+ADHUROJ+XHAXHI/1471
Vepra te ngjashme
ji vetevetja
Lloji: Ese argumentuese
" Mos u dëshpro! Do të vijë koha kur do të jesh i kerkuar nga ai që më së shumti të ka urrye...
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante?
Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...
Kosove,vendi im
Lloji: Ese argumentuese
Shume here pyes veten time si ndihen njerezit (shqiptare) ne mergim.Une per vete nuk e paramendoj je...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burr...
Pamje Nga ura-Arthu...
Lloji: Ese argumentuese
Sic shpjegon titulli ‘’ pamje nga ura’’ tenton te jete nje foto e vertete dhe dramatike e N...
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
Pse kemi frikë nga...
Lloji: Ese argumentuese
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur
t...
Libri shoku qe asnj...
Lloji: Ese argumentuese
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates.
Dielli kishte shperndar rr...
7 marsi
Lloji: Ese argumentuese
Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve...
Njeriu duhet te jet...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakt...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vell...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete.
Kujt I trembemi me shume...
Komentet e fundit!
Emri:
maria
Email:
marku_maria@yahoo.com
Komenti:
o xhen desha te praktikohesha para provimeve duke bere ese