Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj nuk kane gjetur zbatim ne jeten e perditshme.Nje person qe gjendet e ofenduar akoma edhe perballe familjes se saj.Nje person,qe ne kete rast kerkon ngrohtesine dhe mbeshtetjen nga pjesetaret e familjes se saj.Nje deshire e paplotesuar dot nga ata.Nje deshire qe asnjehere ndoshta,s'mund te plotesohet me ato qe ajo kerkon.Por,perseri,ajo tregohet e forte dhe e gatshme per t'u perballur me cdo veshtiresi qe mund t'i kanoset me vone.Eshte e gatshme te shumezoje gjithcka me zero kur behet fjale per femijet dhe bashkeshortin e saj.Por, a ka njeri ne kete bote,valle,qe mund te vleresoje punen e lodhshme dhe sakrificen qe ajo ben vetem e vetem per ti mbrojtur ata nga rreziqet?Shume rralle.A e dine ndoshta se cfare mund te ndieje ajo ne ato momente kur nje e drejte i eshte shkelur rende?Eshte ndergjegja,ajo e cila e mban ate ne kembe dhe ajo qe e sfidon ate me sfida teoer te veshtira.Mund ta shikosh ti nje nene qe qesh ,qe punon pa pertese,qe ndjehet e lumtur.Por pamja e jashtme e saj te genjen,pasi ti nuk muns t'ja shikosh se cfare ajo ndjen ne brendesi te shpirtit.Nje merzitje dhe nje lodhje ia ka kapluar gjithe trupin.Por,jane keto ndjenja te saj qe e bejne ate te ngrihet perseri ne kembe dhe te mos dorezohet kurre.Syte e saj duan vec te shohin lumturine e familjes,perafimin e tyre ndaj saj dhe me ne fund te gezoje dashurine e femijeve dhe bashkeshortit.Por kjo eshte vetem nje endert,nje iluzion ne syte e saj qe ajo e sheh perdite.Ajo tashme ka arritur piken e perbuzjes dhe te fshije akoma nga kujtesa e saj fjalen dashuri,ngrohtesi,lumturi familjare.Ajo tashme ka mesuar shume prej ketij filmi kaq "gazmor" dhe qesharak,saqe e ben te ndjehet njelloj si ne nje festival kukullash,ku secli e merr ate dhe luan me te.Por,jo,ajo kishte shume te drejte,pasi kishte ndjere se edhe ajo bente pjese ne kete film.Ajo ishte personazhi i saj kryesor dhe ky rol spo i pelqente aspak!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!