Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te bukura me te cilat ne mbyllim nje vit dhe presim ardhjen e nje viti te ri.Si Krishlindjet,edhe Viti i Ri jane dy festa shume te bulura dhe madheshtore qe festohen nga njerzit ne menyra te ndryshme por qe kurrsesi nuk kalohen ne heshtje.Me ardhjen e tyre ndihet momemti festiv dhe alegria qe kane keto dy festa.Cdo njeri i feston ne menyra nga me te ndryshme por e rendesishme eshte qe keto festa jane shume te bukura dhe priten me gezim nga njerzit ne mbare boten.Festat e fundvitit jane festa qe kenaqin plot njerez,edhe nese ky vit qe lame pas nuk ka qene shume i mire per shume njerez,mendohet qe viti tjeter te jete me i mbare dhe me endrra dhe deshira te tjera,qe edhe pse nuk u plotesuar nga viti qe lame pas pse jo,te plotesohen ne kete vit te ri.Festat e fundvitit priten me emocione te medha sepse normalisht i lene vendin gjerave te keqija qe kemi kaluar dhe i hapin dritaren nje rrezeje te re drite.Urimi me i bukur per keto festa eshte qe t'ia kalojme bukur dhe te qendrojme gjithmone te bashkuar prane familjareve e miqve tane te dashur.Shendet dhe sa me shume mbaresi,lumturi e begati.Kudo te mbizoteroje paqja,harmonia dhe dashuria.Gezuar !!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4620&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
SHOKU IM
Lloji: Ese pershkruese
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shend...
Librat
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
LIBRI
Lloji: Ese pershkruese
Ai esht miku me I mire I njeriut.Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qd...
Kush e solli Dorunt...
Lloji: Ese pershkruese
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi...
Ne jemi cfare hame!
Lloji: Ese pershkruese
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jet...
njeriu prej argjile...
Lloji: Ese pershkruese
Gjate Nilit ne Sudan tregojne qe Jouku (Zoti) krioi njeriun prej argjile.Ne veri te vendit gjeti arg...
Kitara
Lloji: Ese pershkruese
Nese do te flisja per boten muzikore, e para gje qe me shfaqet ne mendje eshte kitara, kjo vegel muz...
Ecje ne erresire
Lloji: Ese pershkruese
Eci vetem sipas intuites e cila nuk di ku do te me dergoje. Shof disa objekte qe me vertetojne se nu...
NENE
Lloji: Ese pershkruese
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare...
Fjalet...
te dua
Lloji: Ese pershkruese
DASHURIA❤
Dashuria qe kam per ty eshte nje ndjenje e mrekullueshme,askush se di ate ndjenje nes...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
Emri:
amela
Email:
amela@hotmail.com
Komenti:
Urime të gjithëve festa e vitit të ri ju uroj edhe shumë vite të lumtura së bashku me familjet tuaja.URIME!!!