Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar.
Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me frikson as naten kur bashkohet me qiellin dhe vetem zhurmen e dallgeve degjon reflektimin e argjente te henes shikon,as ne dimer kur egersia e motit pasqyrohet ne dallget e fuqishme dhe ngjyrat e tij te errta,prar deti me qeteson,prap deti me mrekullon.
Cdo mrekulli ka kulmin e bukurise se saj e per mua mrekullia eshte perendimi,perendimi ne bregdet.
Sa i bukur e i mistershem!
Per ak minuta beson ne madheshtine e Zotit se si tre fuqi te medha si uji,zjarri dhe ajri bashkohen ne nje pike,deti bashkohet me diellin i cili qendron i shtrire ne krahet e qiellit dhe spektri i ngjyrave te shfaqet per minuta te tera pare syve derisa dielli shkeputet nga qiellidhe zhytet ne det dhe dita na jep lamtumiren dhe muzgu zbret ngadale.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
aaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn
Email:
gfgf.gutu@gj.h
Komenti:
seshte plotesisht nice. gjysma e pare sme pelqeu fare pervec ksaj nuk jane te verteta ato qe ke thene ne gjysmen e pare ok?
Emri:
ida
Email:
idamara@yahoo.com
Komenti:
Duam vepra origjinale dhe jo kopjo. Ti kete e ke kopjuar ketu: https://www.facebook.com/perma link.php?id=1375072846045947&s tory_fbid=1384726271747271