Pse pyetja e cila behet ne qdo vend pse me ndodhi kjo pse u be ajo athua pse? Pse vetem mua me ndodhin keto gjera? Mos u shqeteso per cdo pyetje ka nje pergjigjie fillojm me disa pyetje interesante si psh:pse kemi ardhur ne kete bote pyetje e cila behet shpesh nerregull ja dhe pergjigjia:sipas fese sime une jam musliman kjo pyetje per mua eshte shume e lehte sipas fese islame ne kemi ardhur ketu vetem per nje arsyeje ta adhurojme vetem Allahun(Zotin) ...
Pse me ndodhin shume gjera te keqija pyetja tjeter :
Sipas pikpamjeve fetare te islamit une do te pergjigjem vetem me nje fjali "Allahu e sprovon ate qe e don" ndersa per pyetjet e tjer sepse per pse ka aq shume sa nuk del nje roman per ta pershkruar pyetjen pse nje sugjerim shume spume i thjesht merreni librin e shenjte te muslimaneve "Kuranin" aty keni pergjigjiet e jetes...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Edmond Dema - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5009&lloji=Tekst+shpjegues
Vepra te ngjashme
Puno dhe fito
Lloji: Tekst shpjegues
Parisi qyteti i endrrve te mia.Secili nga ne ka deshire te shkoje ne Paris por jo te gjithe mund ta ...
Rruga drejt te ardh...
Lloji: Tekst shpjegues
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi.
Gjate ...
Lloji: Tekst shpjegues
Më 17 Shkurt të vitit 2008, Hashim Thaçi e lezoi deklatratën për Pavarësinë e Kosovës, kurse...
Perse duhet ta stud...
Lloji: Tekst shpjegues
Matematika eshte me e lashta e te gjithave shkencave. Ajo ka qene vazhdimisht e nevojshme per njeriu...
Gjeja e shumepritur
Lloji: Tekst shpjegues
Ate nate nuk fjeta fare ,e gdhiva duke menduarrreth asaj teme qe mami me tha se do me tregonte te n...
Rruga drejt te ardh...
Lloji: Tekst shpjegues
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi.
Gjate ...
Gjakmarrja
Lloji: Tekst shpjegues
Gjakmarrja nje fenomen shume negativ qe vazhdon te ekzistoje akoma ne zonat e thella te vendit tone....
Silogjizmi
Lloji: Tekst shpjegues
Silogjizmi është një mënyrë e argumentimit logjik, e bazuar në lidhjen e dy premisave për të...
perpara ligjit te g...
Lloji: Tekst shpjegues
ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinis...
Hala jom i njejti
Lloji: Tekst shpjegues
.........."Hala jom i
U bo koh q me le ti
Per ty po , mendoj
Edhe tani....Hala
Jom i njejti mk...
Gjyshja Ime
Lloji: Tekst shpjegues
Gjyshja Ime
Me plot dashuri kujtoj fytyren tënde të bukur,ke qenë njeriu më I drejtë, keqen p...
Urim ditelindje per...
Lloji: Tekst shpjegues
Mbretëresha jone gezuar ditelindjen. Të urojme edhe 💯 vite të tjera, të lumtura, të mbushura...
Komentet e fundit!
Emri:
sokol
Email:
sokolnikolli@gmail.com
Komenti:
e bukur bravo