Data e postimit: 2021-02-23 10:57:32
Shikime: 5703
|
|
Likes:
5
Dislikes:
1
Titulli:
Urim ditelindje per nenen
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Mbretëresha jone gezuar ditelindjen. Të urojme edhe 💯 vite të tjera, të lumtura, të mbushura plot dashuri, fat, e mbarësi. Ti e di që për ne je shtylla e jetes, dhe na ke ndejtur pranë gjithmonë, na ke këshilluar na ke mesuar, na ke kritikuar sa e sa here por nje gjë e dime qe cdo fjalë e jotja dhe cdo gjë qe na ke thëne na ka dalë në jetë. Ti nuk je vetem mamja jone por je shoqja jone e jetës.Festofsh gjithmonë mbreteresha jone.
Ju lutem nje like.:)
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Mikela.DRK - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+shpjegues/Urim+ditelindje+per+nenen/7565
Vepra te ngjashme
Puno dhe fito
Lloji: Tekst shpjegues
Parisi qyteti i endrrve te mia.Secili nga ne ka deshire te shkoje ne Paris por jo te gjithe mund ta ...
|
perpara ligjit te g...
Lloji: Tekst shpjegues
ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinis...
|
Rruga drejt te ardh...
Lloji: Tekst shpjegues
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi.
Gjate ...
|
Gjyshja Ime
Lloji: Tekst shpjegues
Gjyshja Ime
Me plot dashuri kujtoj fytyren tënde të bukur,ke qenë njeriu më I drejtë, keqen p...
|
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...
|
Vjeshta
Lloji: Tekst shpjegues
Ditet shkojn sa hap e mbull syt,vjeshta po afrohet njerzit fillojn me pregaditje dhe fillo...
|
Lloji: Tekst shpjegues
Më 17 Shkurt të vitit 2008, Hashim Thaçi e lezoi deklatratën për Pavarësinë e Kosovës, kurse...
|
Perse duhet ta stud...
Lloji: Tekst shpjegues
Matematika eshte me e lashta e te gjithave shkencave. Ajo ka qene vazhdimisht e nevojshme per njeriu...
|
Gjeja e shumepritur
Lloji: Tekst shpjegues
Ate nate nuk fjeta fare ,e gdhiva duke menduarrreth asaj teme qe mami me tha se do me tregonte te n...
|
Silogjizmi
Lloji: Tekst shpjegues
Silogjizmi është një mënyrë e argumentimit logjik, e bazuar në lidhjen e dy premisave për të...
|
Gjakmarrja
Lloji: Tekst shpjegues
Gjakmarrja nje fenomen shume negativ qe vazhdon te ekzistoje akoma ne zonat e thella te vendit tone....
|
Pse?
Lloji: Tekst shpjegues
Pse pyetja e cila behet ne qdo vend pse me ndodhi kjo pse u be ajo athua pse? Pse vetem mua me ndodh...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|