shkolla ku une studioje eshte nje ndertese 2 kateshe me ngjyragru dhe bardhe. E rrethuar nga hekura rrethues pergjate gjithe pjeses qe ndodhet perball saj. Nje oborr i madh me disa peme ndoher perballe saj.
Gjate stines se vjeshtes oborri i shkolles ngazellen nga zhurma e nxenesve sepse eshte fillimi i vitit te ri shkollore. Cdo zhurem,cdo e qeshur, shoqerohet me renien e cdo gjetheje ne toje, zhurma tek levizin permbi ajer te ben te ndihesg melankolike.
Pergjate gjithe pamjes qe syri arrin te konceptoje shihen ngjyrat e arta te stines se vjeshtes .
Kto peme te larta me nje pafundedi gjetheshdhe dega , duken sikure dicka ju mungon... sikur cdo gjethe arakterizon bukurine qe vjeshta po ja mer ngdale.
Tek bie dhe gjethja e fundit mbi toke e mbuluar nga nje larmi gjethesh , ateher dhe vjeshta erdhi plotesishte .
Oborri i shkolles i mbuluar nga gjethet e rena , i zhytur ne nje harmoni ngjyrash , kafe, verdhe, kuqerrem etj, i shtohet akoma me shume bukuriakur nxenesit zaptojne oborrin e shkolles. Atehere dhe vjeshtes se arte i eshte plotesuar bukuria .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!