Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6762
Data e postimit: 2019-02-25 14:04:50
Shikime: 4648
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: shkrimtaret shqiptare

Lloji: Pershkrim
Tema: shkrimtaret
Autori: zhulia
Shkolla: koli gosho
Klasa: 7a
Qyteti: pogradec
E-mail: fiqirallushi@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

dritËro agolli

Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Lidhjes Shqiptare të Shkrimtarëve dhe Artistëve. Ai studioi në Leningrad në Bashkimin Sovjetik dhe shkroi kryesisht poezi, por edhe tregime të shkurtra, ese, drama dhe romane.
Lindur: 13 tetor 1931, në Menkulas
Vdiq: 3 shkurt 2017, në Tiranë

Lasgush poradeci

Llazar Sotir Gusho ishte poet dhe shkrimtar shqiptar i njohur me pseudonimin Lasgush Poradeci.
I lindur: 27 dhjetor 1899, në Pogradec
Vdiq: 12 nëntor 1987, në Tiranë
Edukimi: Universiteti i Grazit
Në vitin 1933, u botua vëllimi i tij i parë “Vallja e yjeve”, dhe më 1937, u botua vëllimi i dytë “Ylli i zemrës”.
Naim frashËri

Naim Frashëri ishte poet shqiptar, shkrimtar dhe një nga patriotët më të shquar të lëvizjes kombëtare shqiptare për pavarësi nga Perandoria Osmane.
Ka lindur: 25 maj 1846, Frashër
Vdiq: 20 tetor 1900, Kadıköy, Stamboll, Turqi
Ai u shqua për lirikën e tij patriotike me temë aktuale (vjershat “Gjuha shqipe”, “Korçës” 1887), u këndoi me pasion të rrallë mallit dhe bukurive të atdheut (“Bagëti e bujqësia”).
Mitrush kuteli

Mitrush Kuteli ka lindur më 13 shtator 1907 në
Pogradec, Shqipëri dhe vdiq më 4 maj 1967 (59 vjeç) në Tiranë.
Vepra letrare të tij janë vëllimet: "Netë shqiptare","Tregime të moçme shqiptare" etj. Si përkthyes ai pasuroi kulturën shqiptare me Kryevepra të letërsisë botërore.
Ismail kadare

Ismail Kadare është një poet, eseist dhe dramaturg. Ai ka qenë një figurë udhëheqëse letrare në Shqipëri që nga vitet 1960. I lindur: 28 janar 1936 (mosha 82 vjeç), Gjirokastër.
Frymëzime dialoshare (1954), Ëndërrimet (1957), Shqipëria dhe tri Romat, përbëjnë titujt kryesorë të veprës poetike të Kadaresë.

Ndre mjeda

Ndre Mjeda ishte një prift shqiptar, filolog, poet dhe një aktivist i zgjimit kombëtar shqiptar.
I lindur: 20 nëntor 1866, Shkodër
Vdiq: 1 gusht 1937, Shkodër
Poema romantike e njohur Vaji i bylbylit u shkrua më 1887. Poema tjetër romantike është I tretuni, vjersha Shtegtari, Malli për atdhe, Gjuha shqype, Bashkoniu !etj.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     zhulia - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/shkrimtaret+shqiptare/6762


Vepra te ngjashme
Ese per ismail kada...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqy...
Ismail Kadare, gjen...
Lloji: Ese argumentuese
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të ...
Këngët e Milosaos
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi...
Naim Frasheri
Lloji: Poezi lirike
Vdiq Naimi!Vdiq Naimi! Moj e mjera Shqiperi! Mëndje-larti,zemer-trimi, Vjershëtori si ai Vdi...
Përse e dua atdhen...
Lloji: Ese argumentuese
Përse e dua atdhenë?E dua atë sepse aty kam bërë hapat e parë,më kanë hyrë në mendje mendi...
deshira ime
Lloji: Ese pershkruese
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimta...
deshira ime
Lloji: Ese shpjeguese
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimta...
Ndre Mjedës
Lloji: Poezi lirike
Ndre Mjedës ...
Dritero agolli Isma...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, th...
Atdheu im i dashur
Lloji: Pershkrim
dasmat shkodrane
Lloji: Ese argumentuese
Piktor, fotograf dhe arkitekt Kolë Idromeno (1860-1939) është ndoshta një nga piktorët e hers...
Gjergj Fishta, një...
Lloji: Ese pershkruese
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ...


Komentet e fundit!

Emri: cnjjj3jj3cb
Email: hbedhedh@gmail.com
Komenti: ne internet i ke marr
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.