Data e postimit: 2017-02-22 23:08:37
Shikime: 4714
|
|
Likes:
0
Dislikes:
0
Titulli:
gjuha e medias
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Gjuha e medias
media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e themi kete gje pasi media nuk zgjidhet me vote si tek institucionet si psh ai ekzekutiv legjislativ apo gjyqsor pavarsisht sa i pavaruar "duhet" te jete nje media kjo gje ne shqiperi nuk eshte aq e arrire pasi mbrapa tyre fshihet politika apo dikush tjt si p.sh sponsorat qe marrin gazeta nk e sjellin lajmin ashtu si eshte apo duke pasqyruar opinionin e mases se gjere te njerezv por duke dhene ate te sponcorizuesve apo qellimet e ndryshme politike qe shfaqen ne rreshtat e artikujve te sotem.Misioni i mediave eshte qe te mireinformoje publikun dhe te pasqyroje opinionin e tij te qarte duke e dhene me argumeta te thjesht pasi nje gazetar i mire nuk eshte vetem ai qe di te sjell nje lajm por edhe ai qe e njeh audiencen qe e ndjek edhe di qe kesaj audience ti adresoje argumentet e duhura lexusve.Persa i perket drejtshkrimit apo gabimeve gjuhesore kemi shume per te permendur persa i perket anes morfologjike ndertimi i fjalive eshte i gabuar apo jo e mire formuluar konektoret e gjuhes shqipe perdoren gabim gjithashtu titujt e gazetave apo te atyre te edicioneve informative jane shume te drejtperdrejte dhe nke perdorin shume figuren e eufomizmit per ta bere lajmin me te ndryshem dhe jo aq te drejtperdrejte , shume tituj te gszetave si times,tirana observer,mapo etj etj vedosin nje titull te huaj kjo gje ndikon direkt ne mendesin e lexuesit app menyren se si ai do e pervetsoje apo mendoje gazeten ,huazimi i fjaleve te huaja ka sjell nje dem te madh te gjuhes shqipe qofte ne te shkruar edhe ne te folur duke ndjekur mediat qe perdor fjalet e huaja edhe ne gjuhen e tyre te perditshme tjeter eshte perdorimi i shkronjave ë dhe ç qe pothuajse jane zhdukur fare. nje vend te rendesishem kan zene edhe mediat sociale ku sjellin nje audience shume te gjere sidomos me portale apo blogjet e ndryshem qe edhe keto nk kane me ne vemnedjen e tyre rolin pse jane krijuar etj.
Pergjegjsia e medias eshte te mireinformoje publikun dhe te sjell lajmin ne menyre sa me te mire strukturuar edhe te plote
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
sindi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5622&lloji=Analize+letrare
Vepra te ngjashme
nje shetitje e paha...
Lloji: Analize letrare
nje liber qe nuk do ta harroni shume shpejt nje liber qe do te mbetet ne mendjen tuaj shume gjate nd...
|
Viruset kompjuterik...
Lloji: Analize letrare
VIRUSI
Virusi është ajo pjesë e softuerit e cila infekton programet tjera duke i ndryshuar at...
|
MIRE SE ERDHE RAMAZ...
Lloji: Analize letrare
MIRE SE ERDHE RAMAZAN
TI E GEZON QDO MUUSLIMAN
QE 1 VJET MALLI MKA MARRE
NE AKSHAM ME BA IFTAR
...
|
8 marsi
Lloji: Analize letrare
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shpr...
|
Shume gabime
Lloji: Analize letrare
Shume gabime
Shume po du me shkru
po mdoket se kam mu penu
se ndjenat qe i kam
shume jan...
|
nena
Lloji: Analize letrare
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe
eshte mamaja ime me e mir...
|
SUMMER SEASON
Lloji: Analize letrare
SUMMER SEASON
All seasons are beautiful but best of all is Summer. During the summer there is a lot...
|
KOSOV
Lloji: Analize letrare
Kosova
Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov ...
|
Ai dhe une
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës:
Titulli: Ai dhe une
Autori: Lang Leav
Tema: Përjetime dhe mungesa e fja...
|
kosova ime
Lloji: Analize letrare
sa te dua kosova ime
ue u linda ne vendlindjen time
ti je toka me e mire
te me rris si xhevahir...
|
bora e par ne fshat...
Lloji: Analize letrare
u zgjova ne mengjes dhe pash disa fjolla bore qe po bien edhe e pash se bora kishte mbuluar te ghith...
|
TRAJTIMI I KAFSHEVE
Lloji: Analize letrare
TRAJTIMI I KAFSHEVE:P.sh.si te trajtohet nje qen?Nese mer nje qen atëher duhet ta mbash ashtu siq e...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|