Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5963
Data e postimit: 2017-10-23 00:54:04
Shikime: 3877
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: "UNË"

Lloji: Analize letrare
Tema: "UNË"
Autori: Beatrika Krasniqi
Shkolla: Ramadan Morina
Klasa: IX
Qyteti: Malishevë
E-mail: dionkrasniqi5@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nga : Beatrika Krasniqi -E di , edhe sot si çdo nate tjeter vendosa të shkruaj ,
edhe sot si çdo nate tjeter vendosa që ti lexoni ndjenjat e mia edhe nëse nuk mund ti ndjeni vet ato të paktën mi dëgjoni.Netët më janë bërë monotone , por thënë të drejtën kam filluar ta pëlqej këtë monotoni , sepse kam filluar ta pëlqej këtë distanc ironike timen që kam krijuar me njerzit dhe kam filluar ta pëlqej afrimitetin me botën e të shkruarit.Sa më shumë që njoh librat aq më shumë zbehet komunikimi im me njerzit , sepse kuptoj se më të vërteta janë përrallat dhe historitë që lexoj sesa disa persona dhe fjalët që ata i thonë.Ndoshta ju nuk mund t'me kuptoni mua , por un jam ajo që mund ta kuptoj vetën , unë jam ajo që di të udhëheq botën që krijoj , unë jam ajo që shkruaj fjal që ju s'mund ti kuptoni , dhe kjo ka rëndësi , sepse më bën të kuptoj që unë di për vetën më shum se sa dini ju për mua.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Beatrika Krasniqi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/%22UN%C3%8B%22/5963


Vepra te ngjashme
deshira ime
Lloji: Ese pershkruese
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimta...
deshira ime
Lloji: Ese shpjeguese
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimta...
Pasioni im ... më ...
Lloji: Ese pershkruese
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hege...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të ...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të...
Ne dhe interneti
Lloji: Ese argumentuese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cila...
INTERNETI
Lloji: Ese argumentuese bindese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
Ec pergjate erresir...
Lloji: Poezi dramatike
Kur qaj e kuptoj se sa i bukur eshte shiu Sepse edhe zemra ate nate me rete vetetiu Kur me lendojn...
Përse
Lloji: Rrefenja
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndosh...
Efektet e interneti...
Lloji: Ese shpjeguese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Jini vetvetja
Lloji: Ese argumentuese
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rret...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.