Data e postimit: 2018-01-08 17:38:14
Shikime: 3505
|
|
Likes:
1
Dislikes:
5
Titulli:
DERRI DHE KETRI
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
-KAM KOKE TE MADHE, KAM SHUME TRU ,MBURREJ DERR KOKE DERRI, FLISTE KUTURU.
-TETË KAZAN PAÇE MBUSH AI TRURIN TËND, PYETA A KA NË TË NDONJË GRAM MËND?!
-TY TË RUAJTT MENDJA UNË JAM PJELLË E QYLIT, PËR MBUROJË KAM TË MAHIN E PYLLIT. ANDEJ MATANË PYLLIT TJETËR KAL[ MË PRET, KËTU JAM PASHA ATJE BËHEM MBRET.
QESHI KETRI I VOGEL, QESHI NGA SIKLETI,
"LUM SI NE TË URTËT PËR KËTË DERR MBRETI!-O TUL,O DHJAMË,O TRUTHARË I MJERË,CFARËDO QË TË BËHESH, PRAP MBETESH DERR.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
JASINA - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6138&lloji=Fabul
Vepra te ngjashme
iliada
Lloji: Fabul
Iliada
Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget.
mbi l...
|
korbi i etur
Lloji: Fabul
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen ...
|
Shkolla
Lloji: Fabul
Dhelpra dhe dhia
Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky ...
|
UNE DRINI DHE DHUCJ...
Lloji: Fabul
Une kam miq shum,jetoj ne Itali ndonse kam shoke atje prap se prap eshte e veshtir te kesh shoqeri t...
|
hana
Lloji: Fabul
Neser luan Real madrid
Nuk e di a fiton ...
|
Dhelpra frikacake d...
Lloji: Fabul
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori...
|
luani dhe miu
Lloji: Fabul
nje luan i mbyllur kishte nje gjilpere te ngulur ne kembe dhe nje mi shume i vogel i ndihmoi por lua...
|
Ujku Dhe Lejleku
Lloji: Fabul
Ujku thone ne vend tene
nuke nginjet duke ngrene
nje ujk vetem e pa miq
hengri shume sa desh vdi...
|
plaku dhe vdekja
Lloji: Fabul
Nje here nje plakpreu nje barre me dru,i ngarkoi dhe morrinje rruge te gjate.I lodhur nga rruga , ul...
|
DHelpra mendjemadhe
Lloji: Fabul
Ne pulle shum shum larg jetonte ne strofullen e saj dhe te ngrote.NJdite nje tiger i prishi qetesine...
|
Dinakria dhe zilia
Lloji: Fabul
Nje korb vodhi nje cope te madhe djathi ne parvazin e nje dritareje dhe fluturoi ne maje te nje peme...
|
Ariu dhe dhelpra
Lloji: Fabul
ARIU E DHELPRA "
E pandehur, te kane paredrejt kotecit duke ngarenje kerriç e nje gomar.me nje f...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|