nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen asnje pike te vetme uji.kerko e kerko dhe nuk gjen asgje.kur papritmas ai sheh nje qyp me uje. ulet per te shuar etjen dhe kur shikon qypi eshte ne gjysme dhe korbi nuk e mberrin dot.mendo mendo dhe diqka i kalon ne mendje:korbi merr nje gur te vogel dhe hedh brenda be qyp,keshtu vepron edhe me te dytin,edhe me te tretin e keshtu me radhe derisa qypi te mbushet plot dhe uji te zhvendoset deri ne gryke.kur sheh se uji arriti ne krye aii shkon dhe shuan etjen.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Fabul/korbi+i+etur/425
Vepra te ngjashme
Ujku Dhe Lejleku
Lloji: Fabul
Ujku thone ne vend tene
nuke nginjet duke ngrene
nje ujk vetem e pa miq
hengri shume sa desh vdi...
Fabula
Lloji: Fabul
Gjahtari dhe arusha
Një ditë një gjahtar po ecte dhe pa një arushë.Ai uli pushkën që të m...
UNE DRINI DHE DHUCJ...
Lloji: Fabul
Une kam miq shum,jetoj ne Itali ndonse kam shoke atje prap se prap eshte e veshtir te kesh shoqeri t...
plaku dhe vdekja
Lloji: Fabul
Nje here nje plakpreu nje barre me dru,i ngarkoi dhe morrinje rruge te gjate.I lodhur nga rruga , ul...
Luani,dhelpra dhe k...
Lloji: Fabul
Nje dit luani ndihet shum i trishtuar.Ai i thirri te gjith kafshet e gjungles qe ta pershendesnin.Se...
Dhelpra frikacake d...
Lloji: Fabul
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori...
gomari i zgjuar dhe...
Lloji: Fabul
na ishte nje here nje gomar.ai po hante bar per qejfin e tij kur pa se po i afrohej nje ujk.ai mend...
trute e gomarit
Lloji: Fabul
luani dhe dhelpra dolen se bashku per gjah . Sipas keshilles se dhelbres luani i coi fjale gomarit t...
Ariu dhe dhelpra
Lloji: Fabul
ARIU E DHELPRA "
E pandehur, te kane paredrejt kotecit duke ngarenje kerriç e nje gomar.me nje f...
luani dhe miu
Lloji: Fabul
nje luan i mbyllur kishte nje gjilpere te ngulur ne kembe dhe nje mi shume i vogel i ndihmoi por lua...
pranvera
Lloji: Fabul
NE PRANVERE DIELLI SHKELQEN
LULET SHUMNGJYRESHE KU NUK I GJEN
RENDIM ME VRAP
TU MARRIM AROME
ME...
iliada
Lloji: Fabul
Iliada
Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget.
mbi luf...
Komentet e fundit!
Emri:
sanie
Email:
sanie6@gmail. com
Komenti:
Ha ha haha ha ha ha. Ishte jazakonisht e shkelqyshme