Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mira te Kosoves,por na la prapa krenari dhe inspirim per ta dashtur atdheun,sot ne po festojme te lire,por po ta perjetonim luften e zeze qe e perjetuan te paret tane do ishte shume e veshtire,sot po shkruaj per nje familje aq te madhe bujare e fisnike siq ishte Familja Jashari e qe me ne token sdo lindin ato bije e bija qe e vendosen atdheun para jetes.
Me 28 Nentor 1997 ne varrimin e mesuesit Halit Geci ku u prezantua Ushtria Qlirimtare e UQK-së .
5,6,7 Marsi 98' data te trubullta e te kobshme por brenda thelle-thelle ndjenje krenarie per historine e lavdishme te popullit tone.
Mengjesi i 5 Marsit 1998 ishte mengjes i jashtezakonshem,Prekazi po sulmohej e Ademi me babain Shabanin e vellaun Hamzen ishin gati,me gjithe familjen 25 Antarshe,ishin gati per sulmet e ekupatorit serb me tanke e me arme,por arma me e madhe qe Ademi e mbante ishte Atdheu,ky emer i shenjte e i lare me gjak,tri dite e tri nete familja Jashari ishte duke luftuar,nena Zahide duke iu dhene kurajo bijve te saj,e para qe u vra ishte Adilja (gruaja e Ademit) e keshtu me rradhe,e shpetoi Besarta vajza e Hamzes duke u fshehur mbas "magjes",histori rrenqethese e e pabesueshme por e vertet,edhe pse gjysma e familjes Jashari vdiqen ata do mbahen mend per luften e tyre te paq e per atdhedashurine qe e kishin e qe mbeti inspirim per brezat e ri.
Kosova ka shume rruge perpara por historia e saj do jete gurthemeli i lirise e i pavaresise.
Kosove,mos e harro historine tende dhe ec pas hapave te atyre qe luftuan aq shume e dhane jeten per atdhe!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!