Nder plaget me te vjtra te Shqiperise dhe shqiptareve eshte gjakmarrja.GJakmarrja eshte nje hakmarrje gjak per gjak ku sjell vrasjen e personave dhe ngujimin e shume te tjereve.GJakmarrja ka shume faktore dominues ne shoqerine shqiptare, ka qene dhe eshte me evidentene fiset malore veriore te shqiperise. Kjo lidhet me shkaqet e prapambetjes kulturore edukative te ketyre njerezve.Pak vite me perpara gjakmarrja shikohej si nje plage e vjeter poe edhe e pasherueshme.Por a ka plage qe nuk sherohe;Vitet kane ecur dhe SHqiperia na servir probleme te shumta,por gjithmone duke mbartur nje problem te madh me vete;GJakmarrja.Aka gje me poshteruese per nje komb sesa te vriten njerezit e te njejtit gjak e se njejtes far dhe per cfare; per nje cope toke,dhe per nje fjale goje.Ne duhet ti buzeqeshim se keqes dhe duhet te sensibizojme te miren.Duhet ti themi me plot goje stop gjakmarrjes.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
seda
Email:
leo_didi@live.it
Komenti:
tani po bej nje ese per gjakmarrjen,dhe ti xhesjana gjini mos u lavdero kaq shume se ske bere gje. prit sa ta mbaroj dhe te bej une timen e te te le prapa me milje...