Narrativa zhvillohet në krahinën e Bregut, në viset ku kish lindur autori dhe trajton eksplorimin që një grup fëmijësh i bën shpellës në brigjet e Jaliskarit të fshatit Dhërmi.
Përmbajtja e romanit është shpërndarë në pesë pjesë. Pjesa e parë ka dy tituj "Tregimi i Niko Dabos" dhe "Përleshja me peshkaqenin". Ndërsa pjesa e dytë mbanë titujt "Zbulimi i një fshehtësie shekullore", "Gjonbaba! Gjonbaba!" dhe "Lolua - Gjonbaba!. Në pjesen e tretë paraqiten titujt "Përgatitja", "Në sulm për futje në shpellë", "Në detin e shpellës" dhe "Viti 999!". Pjesa e katërt fillon me titullin "Emri i Rusman El Namsurit" vazhdon me "Gjonbiri" dhe përfundon me titullin "Gjonipi". Pjesa pestë dhe e fundit, ka pesë tituj. Fillon me titullin "Kthimi i humbjes", vazhdon me "Lundërthyes në skëterrë!", "Zbulime tjera", "Zëri i jetës" dhe përfundon me "Në krye Delfini i pionierëve!".
Ky liber flet per disa femije te cilet marrin informacione rreth kesaj shpelle.Ata vendosin te shkojne ne shpelle dhe menyra e vetme eshte me ndihmen e peshkatarit Niko Dabo. Ai i ndihmon femijet te bejne nje varke per te shkuar atje.Femijet shkojne dhe atje zbulojne shume gjera per historine e shpelles dhe banoret qe kane jetuar atje. Femijet ndihen zbulues dhe arkeologe per nje moment. Gezimi i tyre te linte pa fjale. Femijet largohen nga shpella me shpresen se do te vinin serish . Kur ata dalin varka e tyre nuk ishte me aty. Ata ndezin nje zjarr te madh .Pas disa minutash te afermit vijne ti shpëtojnë.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!