Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8151
Data e postimit: 2023-09-24 09:33:03
Shikime: 284
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes

Lloji: Analize letrare
Tema: Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

I. Informacion mbi Veprën Dramatike:
- Titulli: "Muri i Hyejenes"
- Autori: Euripidi
- Viti i shkrimit: 415 para Krishtit
- Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë

II. Përmbledhja e Veprës Dramatike:
"Muri i Hyejenes" është një tragedi greke e shkruar nga Euripidi. Vepra ndjek historinë e Hiqemot, mbretëresha e Argjentinës, pas dëbimit të saj nga vendi i saj. Pasi merr vesh se burri i saj, Trahias, është vrarë dhe trashëgimtari i saj ka marrë pushtetin, ajo kthen në vendlindje për të kërkuar hakmarrje. Hiqemot zhvillohet ndërsa ajo vjen përpara mbretit të ri dhe përpiqet të vret edhe më shumë të afërmit e tij. Tema kryesore e veprës përfshin hakmarrjen, konfliktin e botëve privat dhe publik, dhe etikën morale.

III. Analiza e Veprës Dramatike:
- Temat dhe Motivat: "Muri i Hyejenes" trajton temat e hakmarrjes, konfliktit të brendshëm dhe etikës morale. Motivat si dëbimi, vrasjet dhe tradhëtitë e afërmve janë përdorur për të shfaqur sfidat e jetës së Hiqemot që kalon nga roli i mbretëreshës në rolin e hakmarrëses.

- Zhvillimi i Karaktereve:
1. Hiqemoti: Ajo është protagonisteja e veprës, një grua e fortë që dëshiron të hakmerret për humbjen e burrit të saj. Ajo shfaq guxim dhe vendosmëri për të mbrojtur nderin e saj dhe të familjes së saj, por vlerat e kënaqësisë personale ndeshen me etikën morale të shoqërisë.
2. Ialalua: Ajo është motra e vogël e Hiqemotit, e cila vdes përsëri për hakmarrje dhe nder të familjes. Ajo simbolizon brengën dhe vuajtjen që shoqërojnë rrugën për të përmbushur hakmarrjen.
3. Kreshthotemi: Ai është burri i Hiqemotit dhe simbolizon autoritetin dhe urtinë e tij. Ai është i kundërt me Hiqemotin në morali dhe synimin për hakmarrje, dhe kundërshton planin e saj.

- Struktura e Tekstit: Vepra ndahet në pesë akte dhe ndjek strukturën tragjike të ekspozitës, dendësisë, kulmit, dredhjes dhe zgjidhjes. Aksidentet e ngjarjeve rriten gradualisht dhe bashkëngjitja e Hiqemotit ndikohet gradualisht nga ndarja nga shoqëria dhe vendimmarrja e saj e gabuar.

IV. Komenti Letrar:
"Muri i Hyejenes" është një tragjedi e fuqishme që shpalos ndarjen midis vendimmarrjes morale dhe hakmarrjes personale. Euripidi trajton tema të thella morale dhe etike nëpërmjet personazheve të veprës. Vepra paraqet dilema të thella morale dhe si këto zgjedhje ndikojnë në jetën e individëve dhe në shoqëri.

Euripidi shfaq karaktere të komplikuara dhe të thella, të cilat zhyten në konflikte të brendshme dhe të jashtme. Trajtimi i temave të hakmarrjes dhe artikulimi i tyre nëpërmjet veprave të personazheve bëjnë që "Muri i Hyejenes" të jetë vepra e shquar që ka lënë ndikim të thellë në dramaturginë dhe letërsinë në përgjithësi.

Në përfundim, "Muri i Hyejenes" është një veprë dramatike e fuqishme që trajton dilemën midis hakmarrjes dhe moralitetit. Euripidi është në gjendje të shpalosë konfliktin e brendshëm të personazheve nëpërmjet dialogut intelektual dhe ngjarjeve. Vepra mbetet aktuale edhe nga pikëpamja morale, duke shfaqur sfidat që përballen njerëzit në përpjekje për të zgjidhur dilemat morale dhe të mbrojnë nderin e tyre.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Analiza+dhe+komenti+letrar+i+vepres+%3AMuri+i+Hyejenes+/8151


Vepra te ngjashme
Medea
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: ...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibs...
Katdrealja e Parisi...
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman ...
zonja Bovari
Lloji: Romane
Vepra është një roman kronikë e kohës. Vepra është natyraliste për nga stili, sepse përshkr...
Këngët e Milosaos
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi...
Letra e Tatjanes
Lloji: Analize letrare
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vep...
Korridori i fshehur
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur" Titulli: Korrid...
Perpjekjet e humbur...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Për...
Nderlikime familjar...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare" Titulli: Ndr...
Froni i tradhetuar
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar" Titulli: Froni i ...
Medea
Lloji: Analize letrare
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë ...
Medea dhe Femrat So...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.