Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,dhimnje,gjak,lot.Es hte mjaft e lehte per ta filluar nje lufte,por mjaft e veshtire per ta dhmangur dhe per t'i dhene fund asaj mjaft e veshtire.Pse duhet te jetojme ne lufte ?Si mund te jene disa prej nesh aq mizor sa te zgjedhin luften ne vend te paqes?!si mund te ekzistojne njerez te tille ?! njerez qe derdhin gjakun e te pafajshmeve,njerez qe coptojne shpirtra e njerez qe shkaterrojne endrra.Lufta eshte e tille, e pameshirshme,e pergjakshme.Lufta shkakton vetem vuajtje ,dhimbje dhe zhgenjim.Lufta kurre nuk mund te jete nje zgjidhje ,por ne po,ne mundemi.Duke u bere shembulli i paqes dhe jo i luftes.Duke luftuar vetem per paqen dhe mund ta fillojme kete vetem nga nje buzeqeshje ,vetem nha nje perqafim apo vetem nga disa fjale te embla.Te ndjekim driten sepse eresira nuk mund ta deboje erresiren ,vetem drita mundet dhe urrejtja nuk mund te deboje urrejtjen,vetem dashuria mundet.Le te jetojme ne paqe dhe ta mbjellim ate thelle ne zemrat tona .Le ta largojme luften,dhimbjet,zbrazetine e erresiren.Te falim dhe te jetojme me dashuri.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!