LIBRI MIKU I JETES TIME!
Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time.
Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te vlefshme qe kane shume rendesi per te ardhmen time.Une u njoha me librin qe ne femijeri.Libri i pare qe mesova dhe lexova ishte ABETARJA.Une ne abetare mesova shkronjat e para dhe kuptova qe me liber mund te arrijme gjera te medha dhe te kemi nje karriere te sukseshme.
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes,dituria e cila ne te ardhmen na ndriçon jeten,vater e diturise dhe sigurisht gjeja me e vlefshme ne bote.
Ne te gjithe duhet te lexojme sa me shume libra sepse ne sigurisht mesojme shume gjera te reja dhe te vlefshme por poashtu kemi aftesine per te hyre ne biseda per çfaredolloje teme.🗣
Teknologjia eshte nje arritje shume e larte per njerezimim.Por libri do te mbetet gjithmone nje thesar i çmuar per njeriun.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Arte - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Libri+miku+i+jetes+time%21/6884
Vepra te ngjashme
mesuesja
Lloji: Hartim
mesuesen e dashur,
une shume e dua,
pas prinderve te mi,
me e shtrenjta per mua.
per gjera te ...
Perralla:Endrra qe ...
Lloji: Hartim
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e...
pranvera ne vendin ...
Lloji: Hartim
pranvera eshte stina e pare e vitit dhe ajo fillon me 21 mars.pranvera gjalleron gjithcka.fillon te ...
JETA
Lloji: Hartim
E si si më duket nga njëher jeta, si ajo pema në kopështin tin që e shoh gjdo dit pran dritares...
PUSHIMET VERORE
Lloji: Hartim
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU ED...
Dimri
Lloji: Hartim
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha.
Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma presh...
shoku-shoqja me e m...
Lloji: Hartim
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA es...
Korca qe enderroj
Lloji: Hartim
Te gjithe ata qe me njohin e dine mire se kush jam une,une jam vajza e cila nuk ngopet se foluri per...
mesuesi im i pare
Lloji: Hartim
une njohurit e para i marr ne familje por me pas edhe ne shkoll te mesuesit te cilet e dojn te m...
Ardhmeria ime
Lloji: Hartim
-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësis...
RESPEKTI
Lloji: Hartim
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli sy...
Pranvera
Lloji: Hartim
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn...
Komentet e fundit!
Emri:
Amelia
Email:
Amelia.gjemaili@gmail.com
Komenti:
Shum e mire me beri te mar 5