Data e postimit: 2020-05-11 22:41:08
Shikime: 6454
|
|
Likes:
6
Dislikes:
0
Titulli:
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre veprave.Dallimet te poezia “Kroi” jane se ajo shkruhet ne vargje,ka ritem,ka rime dhe gjithashtu te poezia “Kroi” e Safos,përjetimi I autorit realizohet përmes shqisave.Dallimet te proza poetike “Kroi I katundit” jane se eshte krijim i shkurtër letrar,eshte i ngjashm me prozën dhe poezine.Proza poetike shkruhet në prozë dhe autori komunikon drejtpërdrejt me lexuesin ndryshe nga poezia ne te cilen autori perdor metafora dhe epitete per tiu drejtuar lexuesit.Por ne keto dy vepra ka edhe ngjashmeri te tilla si figuracioni,menyra e shprehjes se ndjenjave dhe mendimeve.Gjithashtu ne te dyja keto vepra nuk tregohet ngjarje.Keto jane te perbashketat dhe ngjashmerite midis poezise dhe prozes poetike.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Geraldo Xhina - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7270&lloji=Analize+letrare
Vepra te ngjashme
shpuzorja
Lloji: Analize letrare
nga kristali bakri e druri stolis dhoma sallone hotele me pes yje te djegin me cigare fre skan meshi...
|
kurre mos thuaj kur...
Lloji: Analize letrare
Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim...
|
Deshira
Lloji: Analize letrare
Sikur cdo femije,
Qe ka shume deshira,
Edhe une deshiroj,
Te jem me e mira.
Deshiroj te jem p...
|
Dashuria ndaj atdhe...
Lloji: Analize letrare
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ.
Athde im ka shume his...
|
nje dite ne natyre
Lloji: Analize letrare
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh dit...
|
Zemra ime
Lloji: Analize letrare
Zemra ime
Zemra ime sa e smut je
Tregoma dhimbjen ti ku e ke
Ne spital jam shtru per ty zeme...
|
Kosova nanë unike
Lloji: Analize letrare
Kosov nanë unike
Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr m...
|
Ese: Përse na shë...
Lloji: Analize letrare
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithash...
|
Vlora
Lloji: Analize letrare
Vlora mbetet një nga qytetet bregdetare më te bukura.Shumë pushues nuk kanë hezituar të vijnë ...
|
personazhet e iliad...
Lloji: Analize letrare
AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP ...
|
Prometeu nje hero i...
Lloji: Analize letrare
Miti i Prometeut permbledh historine e cdo heroi qe ka egzistuar...
Prometeu njihet si krijuesi i n...
|
shoqja e rifituar
Lloji: Analize letrare
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|