E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithcka te bukur.Qindra e miliona njerez vijne ne jete,qindra e miliona te tjere largohen prej saj.Disa u larguan padrejtesisht nga kjo bote,disa te tjere u perpoqen te gjenin grimca arsyesh per t'i bashkuar e per t'i kthyer ne jete!
Njeriu,nje i perkohshem ku nuk di sa do te zgjase perkohshmeria e tij.Ecen,vazhdon,endet duke vepruar e shpeshhere gjendet ne turmen e pyetjeve qe e mbajne te prangosur,ndalon dhe fillon te mendoje se shume shpejt gjithcka mund te marr fund.E c'eshte duke vepruar ky njeri?!
Mos valle duke qendruar monoton ne perditshmerine e tij?!Apo mos ndoshta mendimet e tij kane arritur ne nje paralize,ku perditshmeria eshte eshte e merzitshme!Epo kjo do te ishte vertet e trishte!
Te jetosh duke qendruar statik,duke mos menduar se je i rrethuar nga grimca te vogla lumturie qe nese perpiqesh t'i bashkosh ato mund te shumfishohen e ti mund te behesh personi me i lumtur.Perse nuk e veren,ke mjaft arsye perreth per t'u lumturuar!Perse e kalon lehtas faktin se jo cdokush mund te jete i lumtur?!Gjithkush mund te jete i lumtur!
Lumturia qendron aty ku t'i mendon se gjithcka ka marr fund.Ajo pret qe ti te ngrihesh,mos te dorezohesh.Ajo pret ta kerkosh,perkundrazi nuk dallohet.Lumturia nuk eshte dicka qe merret e gatshme.Ajo varet nga veprat e tua.Nese ti ke aftesi te perballosh,te mendosh e t'ia dalesh atehere lumturia eshte rruga me e shkurter,jo devijimi,pesimizmi e te qenit monoton.Njerezit jane te barabarte.Askush nuk eshte i privuar per te qene i lumtur.Nese thuhet se fati i njerezve eshte i trishte atehere ska asnje arsye per te jetuar.Nje jete e palumtur eshte nje rrugetim pa destinacion.Te qenit i lumtur eshte nje zgjedhje,besoj askush nuk deshiron te kete nje jete te trishte?!
“Learn to value yourself, which means: fight for your happiness.”
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!