Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8160
Data e postimit: 2023-09-30 07:26:30
Shikime: 636
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Këngët e Milosaos

Lloji: Analize letrare
Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Autori: ANONIM
Shkolla: ______
Klasa: _______
Qyteti: ________
E-mail: geraldkabili68@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Skeda e analizës

Titulli: "Këngët e Milosaos"
Autori: Jeronim De Rada
Lloji i veprës: Poezi epike

Përmbajtja:

"Kën gët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poezi e epikës përmbledhur dhe është shkruar në formën e një semi-lyrikë, që kombinon elemente të epikës dhe lirikës.

Vepra jep rrëfimin e një legjende heroike që ndodh në kohën e Aleanderit, në shekullin XIV. Në këtë veprë, autorit i bie të përshkruajë heroizmin dhe sakrificën e junikut shqiptar Milosao, i cili lufton kundër invazionit të turqve dhe përpiqet të mbrojë tokat e tij nga pushtimi.

Nëpërmjet këngëve të tij, Milosao bëhet një personazh i letrave shqipe që frymëzon luftën dhe përkushtimin për lirinë e kombit. Vepra përshkruan luftarakët shqiptarë si luftëtarë të guximshëm dhe të vendosur që janë gati të japin gjithçka për të mbrojtur atdheun e tyre.

Temat më të rëndësishme të trajtuara në veprë janë heroizmi, lufta për liri, dashuria kombëtare dhe nderimi i traditave dhe trashëgimisë shqiptare. Autori përshkruan me pasion kulturën dhe trashëgiminë e popullit shqiptar, ndërsa i jep krenari dhe admirim fisnikërisë dhe trimërisë së shqiptarëve.

Komenti letrar:

"Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur dhe e rëndësishme e Jeronim De Radës, e cila u botua për herë të parë më 1860. Kjo poezi epike ka bërë histori në letërsinë shqipe dhe ka ndikuar thellë në formimin e identitetit kombëtar shqiptar.

Nëpërmjet veprës së tij, autori tregon një dashuri të fortë për atdheun dhe një përkushtim të patjetërsueshëm ndaj lirisë dhe pavarësisë së kombit shqiptar. Shkrimi i tij është i prirur drejt emocioneve të thella dhe dijes, që shpaloset në mënyrën e shkrimit dhe fqinjive të tij tërheqëse.

Vepra ka një shfaqje të frëshme të kulturës dhe traditave shqiptare, nëpërmjet të cilës ai sjell botën e frymëzuar të shqiptarëve dhe trashëgiminë e tyre të pastër. Autori përshkruan me kujdes peisazhin natyror, karakteret e fortë dhe luftarakët e vendosur.

Si pjesë e bijës së hershme të poezisë shqipe, "Këngët e Milosaos" përfaqëson një shtyllë të fortë të letërsisë dhe kulturës shqiptare. Ajo reflekton brenda vete identitetin kombëtar, historinë dhe vlerat e popullit shqiptar nëpërmjet një trajtimi të bukur artistik.

Me stilin e tij lirik, poezia e Jeronim De Radës arrin të krijojë një ndjesi të veçantë në lexuesin, duke e bërë atë të ndihet pjesë e historisë heroike të kombit shqiptar. Vepra këndon lavdinë dhe trimërinë e luftëtarëve të shqiptarëve, duke u bërë një frymëzim i madh për brezat e ardhshëm.


Stili letrar i veprës është i pasur me imazhe të fuqishme, simbole dhe metafore që e bëjnë atë bukur dhe sëpaku emocionuese për lexuesin. Poeti zbret thellë në emocionet dhe ndjenjat e personazheve, duke i dhënë jetë të gjallë historisë dhe duke e bërë atë një rrëfim tërheqës për të gjithë.

Në këtë veprë, autori shpreh dashurinë dhe admirimin e tij për identitetin shqiptar, dëshirën për të ruajtur lirinë dhe pavarësinë e kombit shqiptar. Ai i përshkruan qytetarët e shënuar shqiptarë si luftëtarë të guximshëm dhe të vendosur, që janë gati të japin gjithçka për të mbrojtur fuqinë e tyre dhe të mos lejojnë vendin e tyre të pushtohet.



Përfundimi:

"Këngët e Milosaos" janë vepra fillestare e poezisë epike shqiptare dhe janë një thesar i kulturës dhe historisë shqiptare. Vepra e Jeronim De Radës tregon dashurinë dhe admirimin e tij për patriotizmin shqiptar dhe për heroizmin e luftëtarëve të kombit.

Me stilin e tij lirik dhe përdorimin e imazheve të fuqishme, autori jep jetë dhe ndjesi riaktualizuanë ndjenjat dhe vuajtjet e popullit shqiptar në kohën e pushtimit otoman. "Këngët e Milosaos" janë një frymëzim i madh për lexuesit dhe një vështrim emocionues në identitetin dhe trashëgiminë shqiptare.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ANONIM - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/K%C3%ABng%C3%ABt+e+Milosaos/8160


Vepra te ngjashme
Fjalet e qiririt
Lloji: Analize letrare
Titulli: Fjalet e qiririt Autori: Naim Frashëri Botimi: Viti 1886 Poezia "Fjalet e qiririt...
Katdrealja e Parisi...
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman ...
Letra e Tatjanes
Lloji: Analize letrare
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vep...
kenget e milosaos d...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
haroldi eshte nje hero bajronin tipik romantik ai eshte me nje superioritet moral intelektual me zh...
lahuta e malsise
Lloji: Pershkrim
lahuta e malsise eshte nje poeme me teme historike e cila mbart ne vete gjithe historine e popullit ...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi ...
shkrimtaret shqipta...
Lloji: Pershkrim
dritËro agolli Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Li...
Medea
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: ...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibs...
copetimi i shqiperi...
Lloji: Ese argumentuese
Ai dhe une
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fja...
zonja Bovari
Lloji: Romane
Vepra është një roman kronikë e kohës. Vepra është natyraliste për nga stili, sepse përshkr...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.