Data e postimit: 2021-05-19 21:07:12
Shikime: 8944
|
|
Likes:
18
Dislikes:
10
Titulli:
Një ditë në natyrë
|
Lloji:
Hartim
Tema:
Natyra
Autori:
Ajshe Iljazi
Shkolla: Istikball
Klasa: 7
Qyteti: Tetove
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë e jetës tonë.Natyra është gjëja më e bukur që egziston është gjëja më e çmuar është vet jeta,por njeriu e ka dëmtuar dhe ndryshuar atë e ka ndotur ajrin dhe tokën.
Bukuria e natyrës nuk përshkruhet me fjalë,kur sheh malet e ngritura , kur sheh livadhet ujërat, kur zogjtë këndojnë me atë zë të bukur,cicerimat e tyre të shtojnë jetën, fushat e gjëra me plot lule të njoma plot male e fusha ku kullotin bagëtit. Të gjithë ne duhet ta duam natyrën.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ajshe Iljazi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7695&lloji=Hartim
Vepra te ngjashme
Shko Moj Nene Ne Sh...
Lloji: Hartim
Ne luft Kosova pesoi shume humbje. Humbi rinin dhe rimat me te dalluar, humbi gjysmen e shpirtit dhe...
|
7 Marsi-Dita e Mës...
Lloji: Hartim
Data 7 Mars per ne shqiptaret eshte nje dite e shenuar nga shkaku se kujtojm mundin e njerzve ne ate...
|
hartim
Lloji: Hartim
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gj...
|
pranvera
Lloji: Hartim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne,...
|
eshte me e lehte te...
Lloji: Hartim
Nje fjale e urte thote:"Lumi fle armiku s'fle."
E pra armiqte tane e kalojne nje pjese te mire te k...
|
28 Nentori
Lloji: Hartim
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes.
28 Ne...
|
nena ime
Lloji: Hartim
nene nene sa bukur tingellon.
a ka gje ne bote
me kaq bukuri,
sesa emrin nene
emer qe ke ti.
...
|
Shkolla cerdhe e di...
Lloji: Hartim
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte.
Shkolla,eshte cer...
|
Per Pranveren
Lloji: Hartim
Hartim per Pranveren
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te ge...
|
Udhetim ne shqiperi
Lloji: Hartim
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I s...
|
Atdheu
Lloji: Hartim
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte ....
|
udhetim ne otolisht...
Lloji: Hartim
Tema: REPORTAZH
Tema: Udhetim ne Hotolisht
I vogel dhe i panjohur gjendet ne Shqiper...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|