Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3432
Data e postimit: 2014-12-11 16:11:42
Shikime: 6470
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: gjithqka nga jeta

Lloji: Hartim
Tema: jeta
Autori: argita islamaj
Shkolla: hamez thaqi
Klasa: Vll-1
Qyteti: komuna rahovec
E-mail: gita_03@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Q'është jeta?Jeta është sfidë te cilen e kalojme te gjithe dhe ne fund leme gjurme... por disa gjurme jo te zakonshme.Ato flasin per te gjitha qe i kemi bere.
E kaluara mbetet e kaluar.Koha nuk kthehet pas kurse e tashmja vazhdon.Nuk eshte mire te kujtojme te kaluaren nqs. ajo sjell dhimbje.Duhet te besh vepra te mira nese do te mbetesh i mire.
Nganjehere jeta te duket si roman kujtimesh qe hap qdo faqe e kujto momente te bukura.Lakmia i ka helmuar shpirtat e njerezve,i ka barrikaduar boten me urrejtje,na ka maskaruar ne mjerim dhe gjakderdhje.Dituria na ka bere cinike.Shkathtesia,te ashper e keqinj.Me shume se shkathtesia na duhet miresi dhe butesi.Pa keto kualitete jeta do te ishte e dhunshmedhe gjithqka do te humbej.Mos harroni jeta te jep nje mundesi te dyte....ajo quhet e nesermja.koha e jone eshte e limituar keshtu qe mos e jepni aty ku nuk duhet.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     argita islamaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/gjithqka+nga+jeta/3432


Vepra te ngjashme
Kujtesa historike e...
Lloji: Ese argumentuese
E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja???? Te gjithe e jetojne jeten, mirepo jo te gj...
Ese per jeten,perip...
Lloji: Ese informuese
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE ...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...
Himni i jetës Nën...
Lloji: Thenie
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. ...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballem...
Jeta
Lloji: Pershkrim
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke par...
Jeta
Lloji: Poezi personale
Jeta Jeta është lojë, luaje, Jeta është ëndër, ëndërroje, Jeta është gënjeshter, ku...
Jeta
Lloji: Poezi personale
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që...
jeta
Lloji: Thenie
jeta gjithmonete jep nje mundesi te dyte...ajo quhet e nesermja!...
Nene Tereza
Lloji: Poezi personale
Nene Tereza Nene tereza moj shqiptare, ti perjete do te mbetesh legjendare, per miresi dhe bamire...
Dashuri mes 2 vetav...
Lloji: Hartim
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem. - Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p....
Jeta vazhdon
Lloji: Poezi meditative-filozofike
....."Jeta vazhdon"...... Çdo gjo fillon, edhe Ndryshon. Ndoshta nje dit keq ke me kon, mos u...


Komentet e fundit!

Emri: Flamur
Email: flamur.berisha15@hotmail.com
Komenti: SHumë Mirë Gabime Ki Drejti Shkrimit Shumë
  Pergjigju

Emri: Nita-Kida
Email: nitta-kida@hotmail.com
Komenti: Teper mire kete do e marr neser per hartim,shpresoj se e marr 5 me ndihmen tende.Me te vertet e kishe shkruar shume mire,te pergezoj dhe shpresoj te vazhdosh gjithmone keshtu.
  Pergjigju

Emri: ylli
Email: ylli_beni@hotmail.com
Komenti: shume bukur moter /
  Pergjigju
Emri: leontina
Email: leontina.endi@hotmail.com
Komenti: shum bukur/


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.