Data e postimit: 2022-01-17 18:19:53
Shikime: 10219
|
|
Likes:
52
Dislikes:
5
Titulli:
Liria e fjalës
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Liria e fjalës
Liria është një dritare e jetës.
Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme.
Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të jap argumente të forta,të jap opinionin tim,por edhe të shpreh pakënaqësitë e mia në lidhje me tema e ngjarje të caktuara.Kjo liri nuk do të thotë të them gjithçka që mendoj apo të cënoj lirinë e shprehjes së mendimit të dikuj tjetri.
Në kohën e diktaturës,liria e fjalës ishte një yll që nuk lejohej të shndërrinte.Nëse dikush do të shprehte hapur mendimin e tij,ai do të dënohej.
Cënimi i kësaj lirie nuk ishte vetëm në një vend diktatorial,por është edhe në një shtet demokrat.
Mungesa e lirisë së fjalës nuk është aspak e drejtë,pasi secili prej nesh ka emrin e tij në tablonë e quajtur "Liri".
Është shumë e rëndësishme që njerëzit të guxojnë për lirinë e fjalës.Kjo i bën më të dobishëm për veten dhe shoqërinë.Kjo e drejtë ka shumë ndikim në përmirësimin e një vendi,sistemi,shoqërie dhe për të përcjellë mendime të reja.
Liria e fjalës është një e drejtë që lind me njeriun,për njeriun.
Faleminderit!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Erisa Janku - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7821&lloji=Analize+letrare
Vepra te ngjashme
nena ime
Lloji: Analize letrare
arsyeja pse po jetoj eshte nena ime.ajo me shtyu ne jet e me dha shpresa.me edukoi ne menyren me te ...
|
|
familja
Lloji: Analize letrare
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
|
Nene
Lloji: Analize letrare
Nene o nene
Ska si ti o nene
Je me e mira ne kte bote
Askush ty nuk te zevendeson
Ti te jep bu...
|
22 korriku 2021
Lloji: Analize letrare
22 korriku befasi
Po na vin bineqet ne shtepi
U gzu shpia u gzu vendi
U gzu shpia mrekulli
Po ...
|
libri
Lloji: Analize letrare
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri es...
|
sa i pavarur jam un...
Lloji: Analize letrare
Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ash...
|
Ese per vendin tim
Lloji: Analize letrare
Shqiperia,nje vend I vogel we ka nje qoshe diku aty ne Mesdhe,me nje popull bujar e krenar per vendi...
|
me padurim e prisja...
Lloji: Analize letrare
Se pari 1 shtatoori i 2013 .
1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim...
|
Libri miku im
Lloji: Analize letrare
Virtyti eshte nje gur I cmuar.Eshte njerruge jo teper e lehte qe e fiton me mund e me djerse.Ka njer...
|
Perralla per femije
Lloji: Analize letrare
Mizat
Nje here disa miza ishin shume te uritura pastaj duke fluturuar e duke fluturuar pane nje e...
|
Kanuni i Leke Dukag...
Lloji: Analize letrare
Kanuni eshte nder ligjet me te vjetra te Evropes.Ky kanun eshte permbledhje e normave dhe dokeve shq...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|