Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6550
Data e postimit: 2018-11-10 15:41:22
Shikime: 2869
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: perralla per femije

Lloji: Analize letrare
Tema: Hansel dhe Gretel
Autori: Dorentina dhe Madita
Shkolla: ...
Klasa: ...
Qyteti: podujevë
E-mail: tina_dita@mail.ru

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Hansel dhe Gretel

Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rendesishem per drek .Gretel i tha gruas se tij duhet ti pjekesh dy pula per drek sepse kam nje mik te veqant ,pastaj Gretel u nis per ta marr tek shtepia e tij .Hansel i pergaditi pula e pa se Gretel ishte vonuar dhe nuk ishte duke ardhur pas pak filloj ta ngrente njeren pule.Kur e pa se nuk po vinin ende filloi ta hante edhe tjetren pule sepse ishte shum e uritur.(Gretel u kthye ne shtepi),Hasel ishte shum e tensionuar pasi qe nuk dinte qfar ta genjente Gretelin ,ajo duke menduar i tha mbrehi kto thika qe te prejn me mir ,ajo i'u afrua tek veshi i musafirit dhe i tha:burri don qe ti prej ty dy veshet.ai nga frika iku ,pastaj Hansel vrapoi ti tregonte burrit dhe i tha :shiko burre se qfare musafir na paske sjellur ai i mori dy pulat dhe iku.kur burri i ndegjoi keto fjale ai vrapoi dhe i tha musafirit :vetem njerin,vetem njerin(ne kuptim qe vetem njeren pule),por musafiri mendoi qe do ia pren vetem njerin vesh dhe ai nuk ndaloi se vrapuari.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dorentina dhe Madita - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/perralla+per+femije/6550


Vepra te ngjashme
Permbledhja e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje at...
Frymzimi i jetes si...
Lloji: Tregime erotike
Qdo gjë qe rrezatonte ndoshta kishte zbritur nje ndriqim nga qielli i pakufishem!.. Frika mbizotro...
si te biesh ne pesh...
Lloji: Anekdota
Nje burr deshironte te binte ne peshe.Ai sheh nje reklame ne internet per 3 dite do te bini 35 kg.Bu...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termal...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
FEMIJA I VETMUAR
Lloji: Tregime per femije
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE...
NE DREJTORI
Lloji: Tregime erotike
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLAS...
tragjedia..
Lloji: Tregime dashurie
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai f...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
ese pershkruese
Lloji: Ese argumentuese bindese
Na ishte njeher nje njeri ai e kaloj jeten e tij te vetmuar sepse atij i vdis e ema,ai deshironte qe...
Iluzione
Lloji: Analize letrare
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e p...


Komentet e fundit!

Emri: lindaa
Email: lindaa@hotmail.com
Komenti: ju lumte shume e bukur me pelqeu shume sepse jo vetem qe tregonte nje ngjarje te ketille por me pelqeu thenia e ketij tregimi...
  Pergjigju

Emri: doresa
Email: dor_esa@hotmail.com
Komenti: bravo shume bukur
  Pergjigju

Emri: fazilrt
Email: zonja_fazilet@hotmail.com
Komenti: cok guzel
  Pergjigju

Emri: elsa
Email: elsa_dumolli@mail.cu
Komenti: shume bukur me pelqeu shumeee
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.