Data e postimit: 2023-09-24 19:21:56
Shikime: 807
|
|
Likes:
0
Dislikes:
0
Titulli:
Froni i tradhetuar
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar"
Titulli: Froni i Tradhtuar
Autori: Henrik Ibsen
Lloji i tekstit: Drama
Viti i publikimit: 1879
Analizë e tekstit:
"Froni i Tradhtuar" është një prej dramave më të njohura të Henrik Ibsen. Ajo flet për jetën e Nora Helmer, një grua që jeton në një shoqëri patriarkale të shekullit të 19-të. Gjatë gjithë drames, Nora përjeton një proces ndryshimi emocional dhe mëson se si ta përpiqet ta transformojë vetveten nga një grua të varur në një individ të pavarur dhe të forta. Lidhja mes roli të trajtuar të Nore dhe roli të trajtuar të burrit të saj, Torvaldit, krijon tension dhe konflikt gjatë rrjedhës së drames.
Nora fillimisht paraqitet si një grua e lumtur dhe e paprekshme që jeton në lumturi shtëpie dhe dashuri familjare. Megjithatë, ajo bie në një rrugë ku është gënjyer për të vërtetën e mëtejshme dhe rritet në vetëdijen se jetët e saj nuk janë të ashtu siç i kishte mendoitur. Kur sekretet e sakta fillojnë të afrohen, Nora ndjen nevojën për t'u zbavitur nga frika dhe të ndjehet të lirë. Fushata e saj për të gjetur pavarësi dhe liri shtrihet në pabarazinë e gjinisë dhe stereotipet shoqërore.
Komenti Letrar:
"Froni i Tradhtuar" është një shembull i shkëlqyeshëm i dramës së saj e ashpër, e cila ndikoi thellë në shoqërinë e asaj kohe dhe çeli dyert për diskutim lidhur me role të ngujuara gjinore. Tema e saj kryesore është paraqitja e grindjeve midis dy botëve - bota publike e burrit dhe bota private e gruas. Ibsen e kundërvë stigmat dhe pritshmëritë shoqërore për rolin tradicional të gruas dhe thekson vlerën dhe nevojën e një identiteti të pavarur për femrat.
Teksti dramatik na kushton vëmendje ndikimit të ndryshimeve të Nores në strukturën e martesës së saj. Ajo i kundërvë në mënyrë të shkëlqyeshme raportin e saj të ndryshuar me burrin, Torvald, dhe përpiqet të nivelizojë raportin e tyre të bazuara në barazi dhe vlera të ndara. Ndërsa dialogët shpalosin konflikte dhe ambicie të ndryshme, "Froni i Tradhtuar" na jep një pamje kritike të strukturave shoqërore patriarkale dhe ndiqet nga ndikimi i Nora tek gruaja moderne.
Në përfundim, "Froni i Tradhtuar" është një dramë me vlerë të lartë artistike dhe shoqërore, që u ofron lexuesve një analizë të thellë të roli të trajtuar të femrës në shoqëri. Duke shkakuar debat dhe reflektim, ky tekst drame na shton vetëdijen në lidhje me përpjekjet e vazhdueshme për t'u rrëzuar barriera shoqërore dhe për të arritur një shoqëri më të drejtë dhe të barabartë për të gjithë.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8156&lloji=Analize+letrare
Vepra te ngjashme
"UNË"
Lloji: Analize letrare
Nga : Beatrika Krasniqi -E di , edhe so...
|
Vjeshta
Lloji: Analize letrare
Vjeshta
Nje stinë ku ngjyra e gjelbert merr fund .E gjithe natyra merr ngjyre portokalli dhe kaf...
|
si kalova pushimet ...
Lloji: Analize letrare
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duk...
|
nena iime
Lloji: Analize letrare
Vitet kalojne por nenen se harrojme,
zemer e embel me dashuri,
qe mbjell veq paqe e dashuri,
je...
|
Medea
Lloji: Analize letrare
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë ...
|
Nene Tereza
Lloji: Analize letrare
Nene Tereza eshte krahu qe na tregon drejtimin.... ej prit nje sekonde me vr8 mendove se do shkr ese...
|
Dielli
Lloji: Analize letrare
Lind ne mengjes dielli
Djeg me furi nga filli i ti
Nxin dhe nuk pushon
Kur skuq ngadalson
Sh...
|
Babi
Lloji: Analize letrare
Babai im i zemëruar nuk e di se çfarë ka??? Vjen rrotull i frikësuar zemra per pak sa s'po i nda...
|
Vizat
Lloji: Analize letrare
Vizat: ...
|
Shume gabime
Lloji: Analize letrare
Shume gabime
Shume po du me shkru
po mdoket se kam mu penu
se ndjenat qe i kam
shume jan...
|
nata.
Lloji: Analize letrare
Nate.po erresohej.Do te rrime te gjithe se bashku ne shtepi,mendoja me vete.papritur gjemoi.u tremba...
|
gjeegjeza
Lloji: Analize letrare
Ka ca fjale
qe ta kuptosh
duhet ta gjesh
se qe eshte.
Ato jane
gjeegjezat tona
te bukura...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|