Data e postimit: 2021-03-05 12:21:55
Shikime: 3443
|
|
Likes:
4
Dislikes:
2
Titulli:
Shkolla
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e shkolles jane gjithmone te hapura dhe nuk kane per t'u mbyllur kurre. Aty takohemi dhe argetohemi me miqte tane me te mire. Ato qe na drejtojne jane mesuesit qe jane si prinder tan te dyte per ne. Librat jane miqte tane me te mir me te dashur e te besueshem. Nepermjet shkolles fitohet dituria e cila na duhet per punen ne jeten tone. Prandaj themi qe shkolla eshte çerdhja e diturise sepse jeta e mire,e lumtur dhe e suksesshme eshte e mundur nga shkolla. Armet tona jan lapsat dhe librat te cilet na duhen per te fituar luften me jeten dhe problemet brenda saj.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Aurel Lusha - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Shkolla/7608
Vepra te ngjashme
Analiza e poezise "...
Lloji: Analize letrare
BALADE QYTETSE
Mbramë
qiella dhe hyjt e vramë
një ngjarje të trishtueme panë:
Hije... jo! -...
|
Jeta ne ditet e sot...
Lloji: Analize letrare
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët ...
|
7-marsi
Lloji: Analize letrare
Nebanken e shkolles,
u ula menjehere,
ti mesues i daashur ,
me mesove abcene ...
|
Vdekja e lisnajes
Lloji: Analize letrare
Po lisnaja e femijerise se tij kishte vdekur markut i erdhi te qante si te kishte humbur nje te afer...
|
Nena
Lloji: Analize letrare
Nena eshte personi me i rendesishem ne kete bote. Ajo ka bere shume gjera per ne e ka flak boten ,dh...
|
dashuria per shoqen...
Lloji: Analize letrare
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot ...
|
sa i pavarur jam un...
Lloji: Analize letrare
Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ash...
|
Nena
Lloji: Analize letrare
Nena eshte gjeja me shtrejnte ne bote.Aty eshte vendi ku gjen ngrohtesi dhe mbi te gjitha ndjenjen e...
|
Fjalë të urta
Lloji: Analize letrare
Gjysherit thonë...
1.Ate që e pështyn mos e lepij.
2.Ajo që ke frik të gjen.
3.Zjarrit po ...
|
shpuzorja
Lloji: Analize letrare
nga kristali bakri e druri stolis dhoma sallone hotele me pes yje te djegin me cigare fre skan meshi...
|
eneida
Lloji: Analize letrare
"Eneida"eshte veper epike latine,shkruar rreth viteve 29-10 p.k nga poeti romak,Virgjili dhe tregon ...
|
thjesht jeta
Lloji: Analize letrare
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|