ABDYL FRASHERI lindi ne vitin 1839 ne fshatin Frasher,Shqiperi dhe vidiq me 3 nentor te vitit 1892 ne Stamboll,Turqi ishte patriot demokrat i shquar,nje nga ideologet perparimtare te RILINDJES KOMBETARE dhe nje nga udheheqesit kryesore te LIDHJES SHQIPTARE TE PRIZRENIT,HERO I POPULLIT.Lindi ne Frasher ne familjen e nje spahiu te vogel te deklasuar,vellai i madh i Naim Frasherit dhe Sami Frasherit,fis DOKOLLARESH nga Dera e madhe Frasheri.Abdyl Frasheri e kaloi pjesen e pare te jetes ne fshatin e lindjes deri ne moshen 18 vjecare kur u vendos per nevoja pune ne Janine.U shqua si personalitet politik qysh me 1877,sapo u duk se KRIZA LINDORE po rrezikonte trojet shqiptare.Si kryetar i KOMITETIT SHQIPTAR TE JANINES qe u formua po ate vit,hartoi projektin e shpalljes se pavarsise se Shqiperise me anen e kryengritje clirimtare antiosmane.Por shpresat e tij se idene e shtetit shqiptar do ta perkrahnin rivalet e PERANDORISE RUSE,te cilet nuk e deshironin supremacine e saj ne GADISHULLIN BALLKANIK, NUK U REALIZUAN.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
SARA XHELESHI - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=871&lloji=Ese+informuese
Vepra te ngjashme
MOS U LARGONI NGA V...
Lloji: Ese informuese
Po pse vall njerezit po ikin nga vendlindja?
ndoshta nuk kan kushte te mira o qfar.Qdo nate babi m...
Miqesia e adoleshen...
Lloji: Ese informuese
Jam Xheni Llupo 18vjec,studioj ne Kolegjin Arsimor Daka ne qytetin e Lushnjes. Pasioni dhe deshira p...
lamtumire guacka im...
Lloji: Ese informuese
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare...
Arroganca e te rinj...
Lloji: Ese informuese
Arroganca te rinjeve
Duke e verejtur arrogancen e te rinjeve te sotëem, gabimet qe ata bejn pa kth...
Natyra
Lloji: Ese informuese
Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gji...
Une
Lloji: Ese informuese
Une jam nje vajze 15 vjece. Nepermjet ketij teksti une doja qe te hapja nja dikutim me teme : "EGZIT...
Nena e vetmja mbesh...
Lloji: Ese informuese
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ...
Deshirat tona
Lloji: Ese informuese
Une mendoj se si ç'do i rritur dhe fëmijë ka te drejt ti shpreh dëshirat e veta .Por kur behet f...
kujtimet e matures
Lloji: Ese informuese
Ato emra qe ne banka shkruam.. Ato detyra qe nga njeri-tjetri i kopjuam.. Ato fjal qe njeri-tjetrit ...
Rreth Shqipërisë ...
Lloji: Ese informuese
Shqipëri e pavarur (1912 - 1914)
Më 28 Nëntor 1912 Shqipëria shpallet e pavarur me ngritjen e fl...
Fizik
Lloji: Ese informuese
Pergjigjet e fletore pune fizik per Kl VII jann ne fund te librit...
VESHKAT
Lloji: Ese informuese
Veshkat ndodhen ne pjesen e prapme poshte kafazit te kraharorit.Qe jane ne forme fasuleje me nje mad...
Komentet e fundit!
Emri:
nazlije ajeti
Email:
moni-ajeti@hotmail.com
Komenti:
thenks me keni ndihmuar shum me detyra
Emri:
anna
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
cdo inf per autore te ndryshem asnjehere nuk eshte i tepert se na sherben ne si nje inf + qe do te thote se mer vetem like. e thjeshte fare per te shkruar nje ese informuese pasi i ke te gjitha tek wikipedia