Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5224
Data e postimit: 2016-05-02 15:29:12
Shikime: 7238
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 2

Titulli: Nena e vetmja mbeshtetje ne jete

Lloji: Ese informuese
Tema: Nena e vetmja mbeshtetje ne jete
Autori: Rexhina Beba
Shkolla: Shkolla e Mesme e Bashkuar Vaqarr
Klasa: 6 b
Qyteti: Tirane
E-mail: emiljano_beba_1@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ne momentet me te bukura dhe me te shemtuara. Naten qe e beri dite dhe qiellin qe e beri det. Kjo qenie e pazevendesueshme ne bote qe me beri te qesh kur po qaja. Gruaja ku nxorra dhembet e bardhe dhe kur hodha pikat e lotit per here te pare . Kjo eshte nena, guri me i cmuar per cdo femije . Eca ne jete vetem me theniet e tua qe ishin shume te vogla por me shume kuptim qe me bene te vija ketu tek jam sot . Ajo qe te meson me shume se te gjithe pasi kerkon me te miren per femijen e saj . Personi me i guximshem teksa njoh deri sot. Nuk e di nese do te kishte jete ne qofte se nuk do ekzistonte nje person me emrin nene ? Nuk e di nese lulet do te kishin ere pa nje grua te quajtur nene ? Ketyre pyetjeve do te doja t'i jepja nje pergjigjje por une nuk mundem t'i jap e s'dua t'i jap kurre .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rexhina Beba - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Nena+e+vetmja+mbeshtetje+ne+jete/5224


Vepra te ngjashme
Nena
Lloji: Ese vleresuese
Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujde...
Nena gjeja me e sht...
Lloji: Hartim
Nena eshte nje nga gjerat me te shtrenjta dhe me vler. Ajo eshte nje grua e cila punon nate e dite q...
E vetmja ne pyll
Lloji: Tregim
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le...
Nena-mesuesi i pare
Lloji: Ese krahasuese
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj....
E shtrejnta Nene
Lloji: Hartim
Nene, ky emer kaq hyjnor, te cilit te gjithe ne duhet t'ia dime vleren. Nena eshte i vetmi person qe...
Klitemnestra dhe Me...
Lloji: Ese krahasuese
Esse; Tema:Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato. Maturante...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume ...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emri...
Nene
Lloji: Analize letrare
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep bu...
nena ime
Lloji: Analize letrare
arsyeja pse po jetoj eshte nena ime.ajo me shtyu ne jet e me dha shpresa.me edukoi ne menyren me te ...
Nena ime!
Lloji: Ese vleresuese
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur un...
Gezuar 8 marsi!
Lloji: Ese pershkruese
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere...


Komentet e fundit!

Emri: eee
Email: eeee@ymail.com
Komenti: bukur por duhet ta kishe zgjatur edhe pak
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.