Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune.
Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla na jep dije na meson shume e shume gjera te tjera.
Nese ne mesojme ne shkolle dhe vazhdojme profesionin qe deshirojme atehere ne jemi te pasur sepse me dijen qe ne na dha shkolla po e perdorim ne pune dhe jemi te kenaqur nga puna qe bejme.
MOS MENDO KUR SE ESHTE VONE PER TE MESUAR SHFRYTEZOJE RASTIN SA KE KOHE SE ME VON DO PENDOHESH.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Qemal Mici - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=999&lloji=Ese+argumentuese+bindese
Vepra te ngjashme
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenome...
NEW YORK
Lloji: Ese argumentuese bindese
NEW YORK...
Te gjithe mendojne se New York-u eshte nje shtet fantastik, I paster e plot drite, por ...
Fjalim Politik
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifi...
Vlera e shoqerise
Lloji: Ese argumentuese bindese
Mama e di qe ti mendon per te miren time qe te rritem ne nje shoqeri te mire
dhe ke te drejte por...
Motra Ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Motra Ime
Jetoja pa shpresa dikur e lenduar deri sa nuk kisha nje moter e vetmuar nuk kisha te kus...
kafshet shtepiake
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendoj...
Ese per ismail kada...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ese : Ismail Kadare
Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqy...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin...
Fjalim
Lloji: Ese argumentuese bindese
Teksti:
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shte...
Nje enderr e parea...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjut...
kush jam une
Lloji: Ese argumentuese bindese
askush nuk na njeh ne me mire se qe njohim ne vetveten, askujt smund ti thuash se kush jam une?!.
K...
Autism
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me...
Emri:
aaann
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
te lumte. nenkupton shume dhe mos ia ver veshin komenteve te shentuara qe nuk dine as vete se ckane shkruar
Emri:
ersa
Email:
ersajuli@gmail.com
Komenti:
vetem kjo nuk quhet ese argumentuese,se di ku ishte argumenti ktu ,nejse urime per nivelin ne permisim :)
Emri:
marta
Email:
martatahiri@yahoo.com
Komenti:
eseja nuk eshte keq ne fakt , por mendoj se eshte pak e shkurter dhe fjalet e perseritura behen te merzitshme ndonjehere, prandaj nese do te shkruash perseri ki parasysh te perdoresh sinonimet e fjaleve per te mos perseritur veten , ne kete menyre ndihmon edhe te tjeret te mesojne dicka te re...
Emri:
kloi
Email:
kloekleopatra@hotmail.com
Komenti:
Marta!
jam plotesisht dakort me ty.Besoj qe duhet te merret parasysh edhe qe vajza apo djali eshte ne klase te 8 dhe eseja eshte paksa e ceket per moshen qe ka.
Emri:
Shkolla "Qemal Mici"
Email:
shkolla.qemalmici@hotmail.com
Komenti:
Nuk eshte se ka perseritur veten nuk ishte ky qellimi im po nese e lexon me kujdes mbase e kupton
Emri:
Ina
Email:
ina.dena@hotmail.com
Komenti:
like kush kuptoi gje
Emri:
rruzhdi
Email:
fatim_rruzhdiu@sedi.com
Komenti:
vallahi sheka cshum e bkur qekjo gjagjagjez.a o a so .tashi nji nga kto a je tu ee kap muhebetin a jo. ahahahahah sa gellot shi sheka jpom prej qosove or tej a je tu e qekop mwhebtin a oj or TEJ.