Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7060
Data e postimit: 2020-01-06 16:00:42
Shikime: 4591
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: JAM AQ E ZENE ME JETEN TIME SA NUK KAM KOHE PER URREJTJE, SQETESIM, PENDESE DHE FRIKE

Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: KURRE MOS BESO, TE GJITHE JANE TRADHETARE
Autori: Emili Capi
Shkolla: Kushtrimi i Lirise
Klasa: 7A
Qyteti: Durres
E-mail: nadacapi@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sot dikush me beri moral. O Zot!
Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?!
Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqin guxoi ta bente kur une kam kaluar caste te bukura me te?! A mos kisha ngaterruar gje person apo ai tipi kishte zene gur ne zemer qe mos ta ndjente per askend?! Nejse, nejse, kaloi dhe kjo.
Ooo, u takova me nje shoqe shkolle te shkelqyer ne mesime. E pyeta thjesht "Si je?" Dhe mora nje pergjigje te tille: O Zot! Se di si do ja bej. Kam shume per te mesuar, do filloj te mesoj kete, pastaj ate. Ej e dije qe ke marre 5 ne provim? Ok! Iu largova pak me stil, sepse gjeja qe kishte me shume rendesi ishin notat dhe liket dhe nuk kishte pune tjeter. Por une nuk u pershtata.
S`me kane terhequr ndonjehere keto femrat qe te mbysin ne moral se per vete jane..... lere fare
Ndoshta e teprova pak te fjala e parafundit por e dua nje dicka te tille.
Nese me vjen te qesh me te madhene nje ambient ku sipas tyre s lejohet:
DO T JA BEJ DO T JA BEJ! sEPSE ASHTU DUA.
Mund te gaboj se njerez jemi. Nuk duhet ta ngresh tonin e zerit kur nuk duhet.
Dhe nuk me intereson se cfare thone njerezit per mua. Njerezit gjihmone do te flasin keq per ty, cfare do te besh ti.
I dua njerezit te sinqerte, te dashur. Keto njerez mund ti perqafosh... dhe te jesh i pabese eshte veprimi me i ulet qe mund te beje njeriu ne jete!
Nuk jam aspak e keqe, jam e sinqerte, ndoshta ky qe them une quhet sinqeritet i tepruar, sepse dhe mund t`i lendoj njerezit, por me mire te lendohen te tjeret me te verteten e tyre te hidhur se sa une ne mendjen time.
Si njeri me gabime te shumta jam, kam vendosur t`i fal gabimet e mia dhe te njerezve.
Dhe dicka tjeter:
Per hir te Zotit tend:
DURO apo VRIT PARA SE TE TE VRASIN?
Te duroj apo te vras?!
Sigurisht qe duhet te duroj. Ndonjehere jam person si gjithe te tjeret, por shpeshhere jam unike! Nuk e them per mburrje jo, por me pelqen qe cdo njeri te jete unik ne llojin e tij.
Gabimet jane pjese te jetes.
JI UNIK NE LLOJIN TEND LERE CFARE TE THONE TE TJERET SEPSE TI E DI SE CDO NJERI NDONJEHERE FLET KEQ PER TY!
Per cdo paqartesi me thoni.
Faleminderit per vemendjen dhe kohen tuaj!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Emili Capi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/JAM+AQ+E+ZENE+ME+JETEN+TIME+SA+NUK+KAM+KOHE+PER+URREJTJE%2C+SQETESIM%2C+PENDESE+DHE+FRIKE/7060


Vepra te ngjashme
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
Une
Lloji: Rrefenja
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njere...
Ese per jeten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njer...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese pershkruese
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi ...
ME LEJONI TE FLAS
Lloji: Hartim
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte ...
Jo duke degjuar te ...
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne....
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
Proud to be me!
Lloji: Ese argumentuese
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga...
PER VELLAIN TIM
Lloji: Hartim
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai ...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...


Komentet e fundit!

Emri: Emily Alexander
Email: Emily2013@gmail.com
Komenti: Jam shume dakort me ty. Disa njerz thjesht nuk e dine kur te ndalojne dhe nuk e kuptojne se po lendojne te tjeret. I FEEL U
  Pergjigju

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Po pres komente
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.