Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2092
Data e postimit: 2014-02-02 19:27:33
Shikime: 6568
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: succès (suksesi)

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Suksesi -succès
Autori: Xhesika M.
Shkolla: Demokracia
Klasa: VII
Qyteti: Durres
E-mail: xh.m@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

La réussite dans les yeux de tout le monde prendre différentes formes , différentes nuances . Chacun vient avec une perception qui représente une partie de sa personnalité . Une définition stricte d'un homme qui a réussi serait : Celui qui a rempli toutes ses buts . Mais quel est le succès ? Quelqu'un est-il réussi?
Tout le monde a rempli son but dans la vie , qu'ils soient petits ou grands, mais cependant, quand il s'agit d'être appelé avec succès , nous mettre échelles travail qu'un homme fait et le montant d'argent qui est versée à cet individu . Mais c'est sur scène . Un homme qui a réussi est celui qui a gagné plus d'argent au cours de la vie . Beaucoup de gens se joindre à cette opinion et je suis l'un d'eux . Succès finalement payé , tout a un prix . Ce qui est bon , est également coûteux . Quelqu'un peut contredire cela?

Le succès vient dans un double pack . Outre l'argent et la gloire qu'il apporte. Beaucoup de gens croient que le succès n'est pas gjitshka et que l'homme peut avoir du succès , pas fameux , pas riche . Basé sur l'opinion inocent et honnête en tentant d'évaluer la majorité , cette opinion peut être évaluée faible en raison d' un certain crampe .

Tout d'abord, la vie a montré que ceux qui ont été couronnés de succès a été également bien connue dans son domaine . A noter dans votre domaine et de votre profession ne signifie pas avoir la réputation d'un acteur d'Hollywood , mais signifie être d'abord recommandé par les gens quand vous demandant votre domaine des services.

Deuxièmement , en ce qui concerne l'argument ci-dessus , la circulation des personnes se dirigea vers la toi, exigeant un service qui vous offre un tarif à fixer , augmenter votre capital . Bien sûr, parler à des pics de succès parce que le succès vient dans les rangs . Le premier tour de la première entente représente peu dans la zone désignée , deuxième à la seconde et ainsi de suite jusqu'à un nombre substantiel de ce qui est déterminé par les gens qui réussissent .

Ce succès est dû au travail acharné , grâce à la passion avec laquelle nous travaillons et grâce à votre dévouement au devoir. L'ambition est un lien fort avec le succès qui conduit à avant . Sans elle, nous serions tout simplement zéro . Pas tous ont des ambitions , et ceux qui ont , je dois le contraire . Ceci diffère de l'autre et de faire plus ou moins de succès .

Le succès n'a pas toujours à être plus proche que tout simplement suite à un corner ou une courbe . Il suffit de patienter plus perdu , la passion , le dévouement et l'ambition . Personne ne naît un succès , mais tout le monde peut devenir .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhesika M. - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=2092


Vepra te ngjashme
Le Noel
Lloji: Ese informuese
Noël, la fête en l'honneur de la naissance du Christ, est l'une des fêtes les plus aimés et gran...
Should teenagers ha...
Lloji: Tekst argumentues
 I don’t think there is a teenager that doesn’t have a phone now days.Haveing a phone has good ...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese
Suksesi Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje pe...
Vjeshta
Lloji: Ese vleresuese
Ne vjeshte gjethet bien.Vjedhta mer ngjyre te ari.Era shum e fort,ajo fryen kudo.Vjeshta fillon me 2...
stina e vjeshtes ne...
Lloji: Ese pershkruese
vjeshta eshte nje nder kater stinet me te bukura te vitit...edhe vjeshta si cdo stine ka bukurite e ...
Koment i poezise ''...
Lloji: Te tjera
Dashuria ashtu sic lind ashtu edhe mund te humbase. Atehere mbetet i bukur kujtimi, nje mall per nje...
vjeshta
Lloji: Poezi lirike
Nis shiu pika pika Gjethet bien një nga një Në qiell vjen vranësira Moti po ndryshon dhe n...
Vjeshtës
Lloji: Poezi lirike
Vjeshtës Nis shiu pika...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Vendlindja ime
Lloji: Ese pershkruese
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te fre...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.