Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7400
Data e postimit: 2020-08-23 15:46:55
Shikime: 6122
Raporto

Likes: 10 Dislikes: 1

Titulli: Ese per lirine

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Autori: Fabiana Gjoci
Shkolla: Nene Tereza
Klasa: IX-A
Qyteti: Tirane
E-mail: fabianagjoci123@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar lirine duhet te luftosh ama pa humbur dhe tradhetuar.Atehere eshte liri e fituar dhe jo e blere.Disa njerezve nuk iu ben pershtypje nese jane te shtypur,te imponuar,sepse sipas tyre eshte me mire te jesh ashtu sesa te jesh i lire dhe me pergjegjesi.Ata kane frike dhe frika eshte nje enigme e tille qe sa here vjen e shtohet dhe te ben te humbasesh mendjen.Ata qe kane frike bien shume shpjet pre e pesimizmit,egoizmit dhe hipokrizise,ndersa ata qe nuk kane frike nuk bien pre pasi kane mundesine te mendojne me me kthjelltesi.Liria tani per mua eshte nje term paksa i lehte dhe i thjeshte per tu shpjeguar, por valle si ishte per te paret tane ku ishin te mbyllur brenda kater mureve,ku nuk kishin asgje ne dore???Liria per ta vazhdoi te vyshkej sepse ata nuk kishin uje te domosdoshem per ta ujitur,nuk kishin trima mjaftueshem,sepse shumica preferonte pasivitetin dhe jo trimerine.Deri sa te kete jete brenda lules,petalet e saj jane ende te njoma por kur kjo jete kufizohet pak nga pak,petalet e saj vyshken dhe fillojne te bien.Eshte shume e veshtire ta shohesh nje pjese te qiellit pertej hekurave pa mundur ta shikosh plotesisht kaltersine e tij,eshte e veshtire te degjosh eren tek fryn pa mundur te perjetosh ledhatimet e saj te lehta por me e veshtire eshte kur ndjenja e lirise te shtrengon fort ne kraharor pa mundur ta lirosh qe te dale.Shumica prej nesh sot po jetojme te lire,por duhet te mendohemi shume,duhet te mendojme dhe te vendosim veten tone ne vend te atyre ku jocdohere jeta ishte fushe me lule,ndonjehere merrte dhe te tatepjeten.Do ishte me mire qe te mendojme per ata qe vuajne per te qene te lire sepse jeta ka shume sprova,nje dite do jem une ajo qe vuan ndersa nje dite tjeter do jesh ti.Duhet te reflektojme.Mbase ky shkrimi im do te humbase por dijeni se per lirine duhet te ndermarrim pergjegjesi dhe te mos kemi frike.Eshte vecse nje enigme,asgje tjeter.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Fabiana Gjoci - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Ese+per+lirine/7400


Vepra te ngjashme
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
liria
Lloji: Ese argumentuese
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenj...
Kura e lirise-Dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort m...
Frika...
Lloji: Ese filozofike
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... F...
ME LEJONI TE FLAS
Lloji: Hartim
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte ...
frike nga vetmia
Lloji: Hartim
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim vet...
Vleresoje jeten
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellim...
me lini te flas
Lloji: Ese argumentuese
liria eshte mirqenja e gjithsecilit. ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe nje...
Ne zemren time jeto...
Lloji: Ese pershkruese
Ne zemren time jeton fjala liri -Cka eshte liria? Liria eshte nje koncept i veshti...
Cdo te thote te jes...
Lloji: Ese shpjeguese
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Deshmoret e atdheut...
Lloji: Ese argumentuese
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,es...


Komentet e fundit!

Emri: jasin k
Email: fabianegjoci@gmil.com
Komenti: /
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.