Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2022-12-25 18:05:39
Shikime: 1413
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Ese: Forca e lirisë, sa aktuale aq universal

Lloji: Analize letrare
Tema: ese, liria, forca e lirise
Autori: Big G
Shkolla: ;)
Klasa: 10D
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim.
- Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është respektimi i të drejtave njerëzore, aftësia, mundësia e njeriut për t’u shprehur e për të vepruar. Është e vetmja që nuk ka çmim, fjala “Liri” por jo të gjithë ia dinë vlerën.
- Më pëlqen të mendoj se jam i lirë, kam aftësinë për të bërë zgjedhjen time. Pra, të gjithë kanë të drejtë të mendojnë e veprojnë, pozitivisht ose negativisht.Jeta është një sfidë e vazhdueshme; të përball aty ku ndoshta imagjinata jote nuk do të kishte dashur kurrë të përballej.
- Ekziston një lidhje relative midis lirisë së mendimit dhe veprimit, pasi nuk zotërojmë liri absolute për gjithçka. Një njeri i lirë nuk ka frikë të shprehë individualitetin e tij. Rruga drejt lirisë nuk është e lehtë për ata që sot ndoshta ndodhen të izoluar pas hekurave. Është realitet që s’mund të përjashtohet; është një pjesë e jetës dhe është shumë e vështirë që sërish t’a shqiptosh me plot gojën fjalën “Liri”.
- Por, gjithmonë është shpresa ajo që vdes e fundit, është ajo shpresë që diku qëndron fshehur e gjallë, ndoshta e fikur në fund të humnerës.
- Të tjerë që e kanë lirinë, nuk ia dinë vlerën asaj. Nuk ka më të bukur se fjala “Liri” ku bota përmban gjëra të vështira, të ngjit, të zbret, të ngre e të rrëzon, por gjithmonë njeriu gjen forca brenda vetes dhe kurrë nuk dorëzohet edhe pse fati mund ta ndëshkojë atë.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Big G - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Ese%3A+Forca+e+liris%C3%AB%2C+sa+aktuale+aq+universal/8001


Vepra te ngjashme
Shenime per pergati...
Lloji: Analize letrare
nena
Lloji: Analize letrare
Nena fjala nene vlen sa thesari i argjent nena eshte gruaja qe te...
VELLAI,GJEJA ME E S...
Lloji: Analize letrare
VELLAI IM QUHET REI.AI ESHTE 9 MUAJSH.KA TRUP TE MADH ME QINE TE BARDHE DHE KAFE.SYTE I KA NE NGJYRE...
Viruset kompjuterik...
Lloji: Analize letrare
VIRUSI Virusi është ajo pjesë e softuerit e cila infekton programet tjera duke i ndryshuar at...
gjenerali i ushtris...
Lloji: Analize letrare
Gjenerali I Ushtrise se Vdekur Gjenerali I ushtr...
talenti
Lloji: Analize letrare
babadimri babadimri plak i urt plak me mjekerr per vitin e ri ...
Dita e Tokes
Lloji: Analize letrare
E ulur ne bregun e jetes,teksa mendoj habitshem per te!Lejoj veten te meditoj deri ne skutat me te t...
qyteti im
Lloji: Analize letrare
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e ma...
Medea
Lloji: Analize letrare
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë ...
Barcoleta
Lloji: Analize letrare
Na ishte njehere nje police dhe nje dhi te kapur per dore. Nje femije qe po kalonte atje tej u ndal...
shpuzorja
Lloji: Analize letrare
nga kristali bakri e druri stolis dhoma sallone hotele me pes yje te djegin me cigare fre skan meshi...
17 shkurti
Lloji: Analize letrare
ne vitin 2008 me daten 17 shkurt kosova u be e pavarur dhe kjo date esht historike jo vetem per njez...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.