Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-11-19 14:24:26
Shikime: 2176
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: KOSOV

Lloji: Analize letrare
Tema: PER KOSOVEN
Autori: SAIDE PNISHI
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: ...
Qyteti: ROGOVA
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kosova


Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askush smunet me na trathtu se kerkon tej sot se kena trathtu se kosova ka ma shum oksigjen per at tej serbia kquri me vra e me pre e me mar kosove nan se kosova ka oksigjen kemi njerz zot kush na del kjo serbia kish pas kujtu kur të hin kosov krejt kosova mu dorzu me na vra e me na pre e serbi me ardh ketu por nato e meqme ka qellu popllit shqiptar i ka ndihmu sot poplli shqiptar asht te jetu.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     SAIDE PNISHI - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/KOSOV/7473


Vepra te ngjashme
si kalova pushimet ...
Lloji: Analize letrare
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duk...
Pse
Lloji: Analize letrare
Pse nuk jam dielli? Ngrohtesi te ofroj, Pse nuk jam flutur? Ne qiell te fluturoj....
po vijne pushimet
Lloji: Analize letrare
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne dhe pushimet po afrohe .Ne mendjen tone mendojme se ...
qyteti im
Lloji: Analize letrare
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e ma...
Lexojeni si fillim
Lloji: Analize letrare
Jeta ime.... E dini???Nuk di nga tia filloj.Une kam lindur,jam rritur dhe kam mbijetuar deri me sot...
DHELPRA DHE SORRA
Lloji: Analize letrare
DHELPRA DHE SORRA Një ditë një sorrë po kalonte rrugës për të gjetur ndonjë ushqim per t...
Urime vllau im
Lloji: Analize letrare
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote...
ndryshimi nga cikli...
Lloji: Analize letrare
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me p...
Nderlikime familjar...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare" Titulli: Ndr...
B
Lloji: Analize letrare
PUNA ESHTE VEPRIMTARIA E DOBISHME QE KRYEN NJERIU DUKE PERDORUR FORCEN E KRAHUT,TE MENDJES,VEGLA DHE...
nata.
Lloji: Analize letrare
Nate.po erresohej.Do te rrime te gjithe se bashku ne shtepi,mendoja me vete.papritur gjemoi.u tremba...
Koha e lire
Lloji: Analize letrare
Koha e lire eshte thjesht nje pushim i shkurter.Koha eshte shume e vlefshme.Ajo duhet shfrytezuar sa...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.