Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6571
Data e postimit: 2018-11-16 22:46:59
Shikime: 3374
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: kurre mos thuaj kurre

Lloji: Analize letrare
Tema: kurre mos thuaj kurre
Autori: Armando Gega
Shkolla: 11 Deshmoret
Klasa: XII
Qyteti: Elbasan
E-mail: armando.gega21@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim fjalen kurre por gjithmone e thyejme kete fjale. Sa here kemi nje sekrek themi qe kurre nuk do t'ia tregojme ndonjerit por sa here e ndiejme qe duhet ta ndajme me dike. I premtojme prinderve shume gjera dhe keto premtime sjane gje tjeter vetem se premtime te mbuluara nga pluhuri i harreses. Pra c'jemi ne?! S'jemi gje tjeter vecse peshkatare qe i hedhim grepin vetes. Kurre moa thuaj kurre pasi jemi karvane qe vdesim per te verteten. Prinderit gjithmone me qortojne per telefonin. Nuk duhet te qendroj gjate ne telefon. Mos e shpenzoj gjithe kohen ne te. Shpeshhere e fshesh, mendoj se sdo e kujtoj me. "Kurre sdo e marr me ate telefon" them me vete. Papritur i them edhe prinderve, kurre nuk do i kushtoj rendesi telefonit. Kjo "kurre" qe i thashe atyre ishte vetem nje peme qe e preva dhe nga kjo peme nxora letren ku ne te shkruajta fjalen kurre. Pasi e shkruajta nuk isha ne gjendje qe ta mbaja por isha aq i papergjegjshem saqe e dogja dhe theva nje fjale. Tani e kam kuptuar se nje fjale vlen shume. Por fjala kurre mund te jete fjala qe mund te te ngreje koken lart. Mund te jesh ne momentet me te veshtira te jetes saqe ke prekur fundin dhe persona te ndryshem thone se kurre sdo dalesh nga ky fund. Ata e kane shume gabim pasi fundin e prek vetem nje here. Ne qofte se do ta prekesh fundin, buzeqesh sepse te jepet vetem nje here ne jete. Ne themi se kurre sdo ngrihemi me. Ne jemi ata qe biem viktime e fjales tone. Gjeja me e bukur kur prek fundin eshte se do fillosh vetem te ngrihesh. Do te mundohemi qe t'i rrezojme njerezve fjalen ku njekohesisht edhe fjalen tone. Kurre mos themi kurre pasi jemi mendimi qe na ben te vuajme. Mos thuaj kurre sepse ti je ai qe krijove pasqyren per te pare te metat e tua.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Armando Gega - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/kurre+mos+thuaj+kurre/6571


Vepra te ngjashme
mesuesja
Lloji: Analize letrare
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dash...
Nje jete krejt e re...
Lloji: Poezi dashurie
Zgjohem ne mengjes Krejt e vetmuar Trupin tim se shes Edhe pse me kan tradhetuar Sot nje jete e ...
Nene Tereza
Lloji: Ese informuese
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mi...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine. Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet. oh Dashuri...
Miqesia
Lloji: Poezi personale
MIQESIA Miqesia eshte gjeja me e bukur ne bote dhe asnjehere e kote duhet te kesh pak dashuri ...
DY PIKA LOTI
Lloji: Poezi dashurie
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane T...
babai
Lloji: Poezi personale
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI N...
vdekja e shoqes tim...
Lloji: Hartim
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre st...
27 vjetori i cliri...
Lloji: Ese pershkruese
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne k...
leter per ty
Lloji: Leter
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa ...
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! ...
dimri
Lloji: Poezi dashurie
Netet e ftohta kur mendoj per ty ndihem si flutur qe vjen drejt teje ne zemer te mbaj e ste ha...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.