Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5917
Data e postimit: 2017-09-25 14:52:16
Shikime: 15927
Raporto

Likes: 17 Dislikes: 3

Titulli: personazhet e iliades

Lloji: Analize letrare
Tema: iliada
Autori: emili
Shkolla: halit berzeshta
Klasa: 11
Qyteti: perrenjas
E-mail: signorita74@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP NJE KUADER TE [PLOTE MBI PREJARDHJEN JETEN DHE LUFTEN E ALILIT,KURSE TE ODISEJA SHKRUAN PER NDERIMET QE JU BENE PASI VDIQ. SIPAS MITOLOGJISE KA QENE BIRI I MBRETIT TE FTIJES,PELE (PRANDAJ QUHEJ EDHE PELID) DHE NIP I EAKUT(PRANDAJ QUHEJ DISA HERE EDHE ILIADA EAKID).NENA E AKILIT KA QENE PERENDESHA TETIS,BIJA E NEREUT.PRANDAJ AKILI ISHTE GJYSME PERENDI DHE STERNIP I ZEUSIT.PREJ NATYRE KISHTE LINDUR I BUKUR, ME NJE TRUP TE FUQISHEM DHE ELASTIK,QE E BERI TE PERMENDUR JO VETEM PER FUQINE TRUPORE,POR EDHE PER SHPEJTESINE NE TE ECUR E TE RENDUR. FATI I PERCAKTOI DY RRUGE:OSE TE RRONTE NJE JETE TE SHKURTER E TE LAVDISHME,OSE TE RRONTE NJE JETE SHUME TE GJATE E TE ZAKONDSHME. AI PREFEROI PA NGURRUAR ASPAK,RRUGEN E PARE. KA PASUR SI MESUES TE PARE FENIKSIN(QE PERMENDET NE DISA RASTE TEK ILIADA )I CILI I MESOI ARTIN E LUFTIMIT DHE ORATORINE.PREJ KENTAURIT KERON MORI MESIME MBI MUZIKEN DHE MJEKESINE.NE FUSHATEN KUNDER TROJES AKILI MORI PJESE ME 50 ANIJE NE KRYE TE MIRMIDONEVE.AKILI PARAQITET NGA AUTORI I FUQISHEM DHE I PATREMBUR:AI KA SEDER SHUME TE ZHVILLUAR.KURPREKET NE SEDER,ZEMERIMI I TIJ SKA KUFI.MIQESIA TEK AI ESHTE DICKA E MADHE DHE E SHENJTE.AI PER MIKUN E VET SAKRIFIKON CDO GJE.KESHTU,KUR VRITET PATROKLI,REFUZON TE HAJE DITE ME RRADHE.POR EDHE URREJTJA E TIJ PER ATA QE I QUAN SI ARMIQ ESHTE E EGER DHE E PAPERMBAJTUR,SEPSE SHPIRTI I TIJ ZIEN NGA PASIONE TE FUQISHME.QE EBEJNE NGANDONJEHERE TE BEJE VEPRIME TE CILAT ULIN SHUME FIZIONOMINE E TIJ MORALE,SI VRASJA E 12 TROJANEVE GJATE MOMENTIT TE DJEGIES SE TRUPIT TE PATROKLIT.

ATRIDI BIRI I ATREUT AGAMEMNONI.ME KETE EMER QUHET TEK ILIADA EDHE BIRI TJETER I ATRIDIT MENELAU. AGAMEMNONI FJALE PER FJALE NE GEQISHTEN E VJETER DO TE THOTENJERI I VENDOSUR,KEMBENGULES.KA QENE BIRI I ATREUT DHE AEROPSIT.SIPAS MITOLOGJISE GJATE KOHES SE GRINDJEVE DHE TE PERLESHJEVE MIDIS ATREUT DHE TIESTIT PER CESHTJEN E FRONIT AGAMEMNONI DHE MENELAU U DETYRUAN TE LARGOHESHIN PREJ MIKENES E TE SHKONIN NE SPARTE. ATJE I PRITI ME GJITHE TE MIRAT MBRETI I VENDIT,TINDAREU I CILI ME NE FUND I DHA PER GRUA AGAMEMNONIT KLITEMENSTEN DHE MENELAUT HELENEN. ME VONE AGAMEMNONI U KTHYE NE MIKENE DHE MORI FRENAT E PUSHTETIT MBRETEROR NE FRON ,NDERSA MENELAU QENDROI PRANE TE VJEHRRIT DHE U BE VETE MBRET I SPARTES.GJATE KOHES SEAGAMEMNONIT MIKENA ARRITI NE KULMIN E LAVDISE DHE TE FUQISE PRANDAJ QUHET NGA HOMERI “QYTETI I ARTE”.KETU QENDRON ARSYEJA QE GJATE FUSHATES KUNDER TROJES AKEJTE E ZGJODHEN AGAMEMNONIN SI KRYE KOMANDANT TE USHTRISE SE TYRE.NE TROJE AGAMEMNONI VAJTI ME100 ANIJE. ESHTE I NJOHUR MITI EDHE NGA DRAMA E EURIPIDIT “IFIGJENIA NE AULIDE”. SIPAS KETIJ MITI PARA SE Te NISEJ USHTRIA E AKEJVE KUNDER TROJES AGAMEMNONI U SHTRENGUA TE BENTE FLI VAJZEN E TIJ,IFIGJENINE,PER TE ZBUTUR ZEMERIMIN E ARTEMIDES{DHE PERENDESHA ARTEMIDE VETEM ME KETE KUSHT MUN TE BENTE QE TE FRYNTE ERE E MIRE PER ANIJET ME PELHURE TE AKEJVE. PAS ZAPTIMIT DHE SHKATERRIMIT TE TROJES EDHE AGAMEMNONI U KTHYE NE MIKENE DUKE SJELLE ME VETE SI ROBINE TE BIJEN E PRIAMIT KASANDREN. MIREPO MENJEHERE GRUAJA E AGAMEMNONIT , KLITEMENSTRA DHE I DASHURI ISAJ EGJISTI E VRANE AGAMEMNONIN BASHKE ME KASANDREN. ME VONE ORESTI DJALI I VETEM I AGAMEMNONIT VRAU PER HAKMARRJE T'EMEN DHE EGJISTIN.MBI KETE SUBJEKT ESKILI KA SHKRUAR TRILOGJINE E FAMSHME “ORESTIA”.

ZEUSI NE MITOLOGJINE GREKE ZEUSI MERREJ SI PERENDIA ME E LARTE,ATI I PERENDIVE DHE INJEREZVE,PERENDIA E QIELLIT,BUBULLIMES,VETETIMES,S HIUT. SIPAS MITOLOGJISE, ZEUSI KA QENE BIR I TITANIT KRON DHE I REAS.NGA EMRI I TE ATIT QUHEJ EDHE KRONID.KRONI,DUKE PARASHIKUAR SE DO TA VRISNIN PASARDHESIT E TIJ I GLLABEROI FEMIJET,POR REA ARRITI TA FSHIHTE ZEUSIN E PORSALINDUR.ME VONE ZEUSI NGRITI KRYE KUNDER KRONIT DHE TITANEVE TE TJERE DHE MUNDI TI FSHIHTE KETA NE TARTAR(FUNDI I BOTES).
ZEUSI KA PATUR SI GRUA HEREN,POR KA PASUR MARREDHENIE EDHE ME PERENDESHA E GRA TE TJERRA TE VDEKSHME,ME TE CILAT KA LINDUR,SIPAS MITOLOGJISE,SHUME PERENDI TE TJERA E HERONJ TE NDRYSHEM SI: APOLIN,ARTEMIDEN,DIONISIN,PERS EFONEN,HERAKLIUN.ETJ. PARAQITJA E ZEUSIT SI KRYETAR I PERENDIVE DHE I NJEREZVE DHE ME VONE SI MBROJTES I SHTETIT DHE I LIGJEVE,LIDHET ME ZHVILLIMIN E SHOQERISE SKLLAVOPRONARE NE GREQINE E VJETER . LIDHUR ME ZHVILLIMIN E MARREDHENIEVE TREGTARE DHE ME AFRIMIN KULTURAL MIDIS KRAHINAVE TE NDRYSHME TE GREQISE ,FIGURA E ZEUSIT MORI NJE KUPTIM TE PERGJITHSHEM NE TERE GREQINE E VJETER. GJATE KOHERAVE TE LASHTA ISHIN NDERTUAR NE SHUME VENDE TEMPUJ KUSHTUAR ZEUSIT, SI AI ME I VJETRI NE DODONE TE EPIRIT KU KA QENE DHE ORAKULLI NE OLIMPI TE PELOPONEZIT NE AKROPUL TE ATHINES ETJ. LATINET E QUANIN JUPITER OSE JOV KURSE ILIRET E VJETER ZOJS.

FEBI NE FENE PAGANE TE GREQISE SE VJETER FEB APOLI ISHTE NJE NGA PERENDITE ME TE NDERUARA. QUHEJ SI BIR I ZEUSIT DHE I LETOSE OSE LATONES. NE FAZEN E PARE DHE ME TE LASHTE APOLI KONSIDEROHEJ SI PERENDIA E FUQIVE PRODHUSE TE TOKES. ME VONE NDEROHEJ ME TE MADHE SI NJE PERENDI MADHESHTORE E DRITES(PRANDAJ QUHEJ DHE FEB APOLI DMTH.I SHKELQYESHEM). DISA HERE APOLIT I JEPEN KARAKTERISTIKA E CILESI TE TJERA DHE PARAQITET SIKUR U CON NJEREZVE MENDIMIN E ZEUSIT NEPERMJET ORAKUJVE,PARAQITET GJITHASHTU SI PEReNDIA E DIELLIT QE SHERON SEMUNDJET.KRAHAS ZHVILLIMIT TE SHOQERISE SKLLAVOPRONARE NE GREQINE E VJETER ATIJ I JEPE CILESI TE REJA. KESHTU,PSH NE PERIUDHEN E KOLONIZIMIT TE MADH APOLI NDEROHET SI MBROJTES I TE SHPERNGULURVE DHE I DETARVE, NE PERIUDHEN KLASIKE , SI MBROJTES I MUZIKES, KENGES DHE POEZISE. QENDRAT ME TE MEDHA TE KULTIT TE APOLONIT ISHIN NE DELF,DILES E GJETKE. FIGURA E APOLONIT ISHTE SHUME E DASHUR PER SKULPTORET E MEDHENJ TE ANTIKITETIT. ZAKONISHT E PARAQISNIN NE FORMEN E NJE TE RIU TE BUKUR, ME NJE VEGEL MUZIKORE NE DORE.

PRIAMI ISHTE MBRET I TROJES. KA QENE I BIRI I SAOMEDONTIT DHE BABAI I HEKTORIT,PARIDIT ETJ. SIPAS MITOLOGJISE PRIAMI KISHTE RENE ROB NE DUART E HERAKLIUT KUR KY I FUNDIT KISHTE ZAPTUAR TROJEN.MIREPO MOTRA E TIJ HISIONA E CLIROI NGA ROBERIA ME PARA: PRANDAJ U QUAJT DHE PRIAM QE DO TE THOTE BLEJ.

ARGOS KEMI TE BEJME ME KRAHINEN E ARGOLIDES DHE JO QYTETIN ARGOS. HOMERI DISA HERE E PERDOR KETE TERM PER GJITHE PELOPONEZIN DHE GREQINE PRANDAJ DHE GREKET QUHEN ARGEJ.

HERA ESHTE BIJA E KRONIT DHE E REAS, KA QENE EDHE MOTER EDHE GRUA E ZEUSIT. SIPAS MITOLOGJISE HERA I URRENTE TROJANET DHE PERKRAHTE DANAJT.

DANAJT EMER I VJETER ME TE CILIN HOMERI QUAN NE PERGJITHESI GREKET,NE KETE MENYRE NE ILIADE GREKET QUHEN EDHE AKEJ EDHE ARGEJ EDHE DANAJ. DANAJ QUHESHIN BANORET E LASHTE TE GREQISE QE KISHIN PREJARDHJE NGA FISI I DANAUT.

KALKANTI NE GREQISHTEN E VJETER FJALA |KALKENO | DO TE THOSHTE STUDIOJ ME VEMENDJE, PARASHIKOJ. KALKANTI ISHTE I BIRI I TESTORIT,I CILI, PARA SE TE NISESHIN AKEJTE NGA LIMANI I AULIDES PER NE LUFTE KUNDER TROJES, KISHTE PARASHIKUAR SE SA VJET DO TE ZGJASTE LUFTA TROJANE.

KLITEMENESTRA KA QENE E BIJA E MBRETIT TE SPARTES, TINDAREUTDHE MOTRAE HELENES SE SHOQES SE MENELAUT, TE CILEN E RREMBEU PARIDI. KLITEMENSTRA E VRAU VETE AGAMEMNONIN KUR KY U KTHYE NGA TROJA. PASTAJ ATE E VRAU I BIRI I SAJ ORESTI.

TROJA ME KETE EMER ESHTE I NJOHUR KRYESISHT QYTETI TROJA I CILI GJATE KOHEVE TE LASHTA GJENDEJ NE SKAJIN VERIPERNDIMOR TE AZISE SE VOGEL,PRANE HYRJES SE NGUSHTICAVE TE HELESPONTIT. QE NGA KOHA E POEMAVE HOMERIKE,QE I DHANE LAVDI TE MADHE QYTEI PERMENDEJ EDHE ME EMRA TE TJERE. NE KOHERAT E MEVONSHME TE PERIUDHES GREKE ROMAKE QYTETI QUHEJ VETEM ME EMRIN ILION.SHUME DRITE MBI QYTETIN E TROJES HEDHIN GERMIMET E ARKEOLOGEVE SHLIMAN DHE DERPLLED QE FILLUAN NE VITIN 1870 E VAZHDUAN GJER ME 1934.

AJAKSI I BIRI I TELAMONIT MBRETIT TE SALAMINES. AJAKSI KONSIDEROHEJ I DYTI PAS AKILIT,PER SA I PERKET TRIMERISE. TEK ILIADA PERMENDET GJITHNJE SI NJE LUFTETAR GJIGAND E I DALLUAR, PERVEC KETIJ AJAKSI, ISHTE EDHE NJE TJETER ME TE NJEJTIN EMER AJAKSI I VOGEL MBRET I LOKRIDES QE QUHET AJAKS OILEU.

LAERTIADI ESHTE ODISEU BIRI I LAERTIT DHE BASHKESHORT I PENELOPES. ODISEU ISHTE MBRET I ISHULLIT TE VOGEL TE DETIT JON,ITAKE.ISHTE I PERMENDUR PER ZGJUARSINE DHE DINAKERINE E TIJ TE MADHE. PERIPECITE E TIJ TE MEDHA GJATE KTHIMIT NGA TROJA PER NE ATDHE JANE PERSHKRUAR ME NJE FORCE TE MADHE ARTISTIKE NE VEPREN E DYTE TE HOMERIT ODISEJA.

IDOMENEU MBRET I KRETES DHE I BIRI I DEUKALIONIT NIP I MBRETIT MINOS.

FTIA QYTET I KRAHINES SE FTIODITES KRAHINE E GREQISE SE LASHTE QE SHTRIHEJ NE PERENDIM TE GJINJVE PELASGJIK DHE MALIAK DHE NE JUG ARRINTE GJER TE TERMOPILET. QYETETET KRYESORE ISHIN LARISA, HERAKLEJA,FTIA.

MENELAU SIPAS LEGJENDES I BIRI I PRIAMIT PARIDI ERDHI MYSAFIR NE PALLATIN E MENELAUT DHE I RREMBEU GRUAN,HELENEN E BUKUR. NGA KY PRETEKS NISI LUFTA E AKEJVE KUNDER TROJES.

MIRMIDONET POPULL I TESALISE,MBI TE CILET SUNDONTE I ATI I AKILIT PELEU.THUHET SE KETA BANONI ME PARE NE ISHULLIN E VOGEL EGJINE. POR KUR PELEU U LARGUA NGA ISHULLI I VAJTEN NGA PAS.

ATHINAJA NE MITOLOGJINE GREKE ATHINAJA KA QENE NJE NGA PERENDITE ME NE ZE. SIPAS MITOLOGJISE ATHINAJA KISHTE LINDUR NGA KOKA E ZEUSIT.AJO NJIHEJ ME TEPER SI PERENDESHE E ARSYES,SI MBROJTESE E NJOHURIVE,E ARTEVE DHE E PROFESIONEVE TE NDRYSHME TE SHOQERISE ANTIKE . NE QYTETIN ATHINE KU KULTI I ATHINASE KISHTE MARRE KARAKTER ZYRTAR E SHTETEROR PER NDER TE SAJ ORGANIZOHESHIN FESTAT POPULLORE QE NJIHESHIN ME EMRIN PANATHINEA QE SHOQEROHESHIN ME GARA GJIMNASTIKORE HIPIKE DHE MUZIKORE.TE SHUMTA JANE VEPRAT E ARTIT QE I JANE KUSHTUA ATHINASE. AJO QUHEJ NDRYSHE EDHE PALLADA , NE VEPRAT E HOMERIT EMRIT TE SAI I VIHEN EPITETE TE SHUMTE E TE BUKURA SI SYKALTRA. LATINET E QUANIN MINERVE.

HEKTORI NJE NGA HERONJTE KRYESORE TE ILIADES. KA QENE BIRI I PARE I MBRETIT TE TROJES PRIAMIT DHE I HEKUBES.HEKTORI ESHTE MBROJTESI I FLAKTE DHE I VENDOSUR GJER NE FUND I ATDHEUT TE VET. AI NUK ESHTE VETEM UDHEHEQESI DHE LUFTETARI ME TRIM I USHTRISE TROJANE POR EDHE BURRE SHTETI I PJEKUR DHE ME EKSPERIENCE QE ZEVENDESON PRIAMIN PLAK NE TE GJITHA PUNET E DREJTIMIT TE SHTETIT . HEKTORI KA TE DREJTE TE THERRASE DHE TE SHPERNDAJE MBLEDHJET AI NDEROHET PREJ TE GJITHEVE SEPSE FATI I ATDHEUT LIDHET NGUSHTE ME FATIN E TIJ.
HEKTORI NGA PIKEPAMJA MORALE QENRON SHUME ME LART NGA TE GJITHE HERONJTE E TJERE TE ILIADES.PRANDAJ NUK KANE QENE TE PAKTE ATA QE KANE THENE SE AKILI NUK ESHTE FIGURA KRYESORE E ILIADES,POR HEKTORI. KARSHI KARAKTERIT TE VRULLSHEM E TE PAPERMBAJTUR TE AKILIT NGRIHET LART FIGURA E HEKTORIT ME VIRTYTET E TIJ TE SHUMTA. HEKTORI RESPEKTON AKOMA EDHE HELENEN E BUKUR SEPSE E KONSIDERON SI VIKTIME TE AFERDITES. FIGURA E HEKTORIT PER HUMANIZMIN E TIJ TE THELLE PER DASHURINE E TIJ PER FAMILJEN PER PRINDERIT E PER ATDHEUN DALLOHET NGA TE GJITHA FIGURAT E TJERA TE ILIADES. PRANDAJ EDHE HOMERI E KARAKTERIZON ME EPITETET ME TE BUKURA DHE E KRAHASON ME LUANIN MIDIS GJAHTAREVE E QENVE ,ME NJE KALE AZGAN OSE ME NJE MAL TE LARTE TE MBULUAR ME DEBORE.

NESTORI MBRET NE QYTETIN MESENI TE PELOPONEZIT. DALLOHEJ PER URTESINE ETIJ.

DRIANTI UDHEHEQES USHTARAK I LAPITEVE NE TESALI. NE PERGJITHESI EDHE EMRA TE TJERE QE PERMENDEN KETU NGA NESTORI ISHIN MIQ TE PERITONIT I CILI SIPAS MITOLOGJISE KUR U MARTUA ME HIPODAMINE FTOI NE DASME KENTAURET DHE SHUME HERONJ GREKE. MEQE NJERI NGA KENTAURET EURITIONI FYEU RENDE HIPODAMINE PLASI LUFTA NE MES KENTAUREVE DHE LAPITEVE NE TE CILEN U THYEN KENTAURET.

LEKE PARIDI DJALE I MBRETIT TE TROJES PRIAMIT DHE HEKUBES, THUHEJ SE KUR E EMA E TIJ PRISTE QE TE LINDTE PA NE ENDERR SE LINDI NJE THENGJILL TE NDEZUR QE DOGJI KREJT QYTETIN. PER KETE ARSYE PRIAMI E HODHI FOSHNJEN NE MALIN IDE. SHERBETORI,QE KISHTE KRYER URDHRIN E TE ZOTIT E GJETI PERSERI FOSHNJEN PAS 5 DITEVE NDERSA I JEPTE SISE NJE ARUSHE.MEQE I ERDHI KEQ E MORI NE SHTEPI DHE E RRITI BASHKE ME FEMIJET E TIJ. DALLOHEJ QE NE VOGELI PER BUKURI DHE FORCE TRUPORE. NJE DITE,NDERSA ISHTE DUKE KULLOTUR KOPENE E DHENVE IU PARAQITEN ATHINAJA HERA DHE AFERDITA. DUKE I THENE QE TIA JEPTE ME TE BUKURES MOLLEN E ARTE.PARIDI PREFEROI PERENDESHEN E BUKURISE AFERDITEN DUKE SHKAKTUAR ZEMERIMIN E HERES DHE ATHINASE. ME VONE RREMBEU NGA SPARTA GRUAN E MENELAUT, HELENENE BUKUR,GJE QE SIPAS MITOLOGJISE SHKAKTOI LUFTEN E TROJES.

HELENA,BIJA E ZEUSIT SIPAS MITOLOGJISE ELENA KISHTE QENE BIJA E LEDES DHE KISHTE PASUR 2 BURRA TINDAREUN DHE ZEUSIN . KESHTU QE DISA NGA BIJTE E LEDES SI KLITEMENSTRA TIMANDRI ISHIN NGA TINDAREU,KURSE HELENA KASTORI, POLUKSI ISHIN NGA ZEUSI.

POLINIQ BIR I MBRETIT TE TEBES,EDIPIT..PAS VDEKJES SE EDIPIT TE 2 DJEMTE E TIJ POLINIQ DHE ETEOKEL U GRINDEN MIDIS TYRE PER CESHTJEN E FRONIT DHE NE LUFTE U VRANE QE TE DY. ATEHERE KREONI QE MORI PUSHTETIN NE DORE NXORI NJE URDHER QE TRUPI I ETEOKLIT TE VARROSEJ ME NDERIME KURSE TRUPI I POLINIQIT QE BASHKE ME NJE USHTRI TE HUAJ U TURR KUNDER ATDHEUT TE MBETEJ I PAVARROSUR DHE TE HAHEJ PREJ QENVE DHE SHPENDEVE. MIREPO, MOTRA E TYRE ANTIGONA PA MARRE PARASYSH DENIMIN QE E PRISTE E VARROSI TE VELLANE DHE PER KETE ARSYE U DENUA ME VDEKJE. TRAGJEDIA E SOFOKLIUT ANTIGONA.

KASTIANA E BUKUR NJE PREJ GRAVE TE PRIAMIT PERVEC HEKUBES. E EMA E GJORGJITIONIT.
EFIGJINIA , EFINASA LAKODIKA BIJA TE AGAMEMNONIT.
PERSEFONA BIJA E ZEUSIT DHE DEMETRES. TE CILEN E RREMBEU [PER GRUA HADI.
GRINDJA PERENDESHA E GRINDJES. KONSIDEROHEJ SI BIJA E NATES DHE NENE E URISE. DHIMBJES DHE E GJTHE TE KEQIJAVE.MEQE NUK U THIRR NE DASMEN E PELEUT ME TETIDEN DESHI TE HAKMERREJ DUKE HEDHUR NE MES TE TAVOLINES SE DASMOREVE NJE MOLLE ME MBISHKRIMIN ME TE BUKURES. U SHKAKTUA GRINDJA MIDIS HERES, ATHINASE DHE AFERDITES.

KASANDRA BIJA ME E BUKUR E PRIAMIT DHE HEKUBES. APOLI KISHTE RENE NE DASHURI ME KASANDREN DHE I KISHTE MESUAR ASAJ ARTIN E SHORTARISE , AJO KISHTE MESUAR TA DASHURONTE PERNDINE PAS PERVETESIMIT TE KETJ ARTI. MIREPO NUK E MBAJTI FJALEN DHE APOLI I HOQI ASAJ FORCEN E BINDJES. AJO PARASHIKONTE ATO QE DO NDODHNIN POR ASNJERI NUK BINDEJ NGA PARASHIKIMET E SAJ MADJE DISA E PANDEHNIN EDHE TE CMENDUR. U VRA SE BASHKU ME AGAMEMNONIN KUR AI E MORI SKLLAVE NE MIKENE NGA KLITEMEN STRA DHE EGJISTI.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     emili - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/personazhet+e+iliades/5917


Vepra te ngjashme
iliada
Lloji: Fabul
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luf...
iliada
Lloji: Fabul
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi l...
Heronjte e homerit ...
Lloji: Ese krahasuese
Heronjte e Homerit jane Akili dhe Hektori. Keto dy jane heronje te luftes se Trojes dhe heronj te ep...
kali i trojes
Lloji: Analize letrare
KALI I DRUNJTE ANALIZA LETRARE Kali i drunjte eshte mitilogji greke e shkeputur nga Odiseja.Teks...
iliada
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote...
Agamemnoni dhe Akil...
Lloji: Ese krahasuese
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kan...
iliada
Lloji: Ese argumentuese
akili dhe hektori kulti i heroizmit.akili eshte krye heroi i poemes,madje edhe atehere kur nuk merr ...
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e ...
Perfytyrimi i se ke...
Lloji: Ese shpjeguese
E keqja ka nje perfytyrim te ndryshem dhe te ngjashem njekohesisht midis mitologjise se popujve dhe ...
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
Prilli i thyer
Lloji: Tregim
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqi...
Pertej Largesive
Lloji: Tregim
- Romani ose kjo veper per teme kryesore ka kohen ilire , kur Iliria luftonte kunder pushtuesve roma...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.