Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7728
Data e postimit: 2021-10-05 20:03:59
Shikime: 5561
Raporto

Likes: 14 Dislikes: 4

Titulli: nje dite ne natyre

Lloji: Analize letrare
Tema: nje dite ne natyre
Autori: no.name
Shkolla: xx
Klasa: xxx
Qyteti: Tirana
E-mail: no.name@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë e jetës tonë.Natyra është gjëja më e bukur që egziston është gjëja më e çmuar është vet jeta,por njeriu e ka dëmtuar dhe ndryshuar atë e ka ndotur ajrin dhe tokën.
Bukuria e natyrës nuk përshkruhet me fjalë,kur sheh malet e ngritura , kur sheh livadhet ujërat, kur zogjtë këndojnë me atë zë të bukur,cicerimat e tyre të shtojnë jetën, fushat e gjëra me plot lule të njoma plot male e fusha ku kullotin bagëtit. Të gjithë ne duhet ta duam natyrën.
Promocion
Mgid
Mg id





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     no.name - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/nje+dite+ne+natyre/7728


Vepra te ngjashme
Një ditë në naty...
Lloji: Hartim
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh d...
natyra eshte vet je...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
Natyra Eshte E Cmua...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
Natyra
Lloji: Ese informuese
Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gji...
"PRANVERA"
Lloji: Analize letrare
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe uji...
"PRANVERA"
Lloji: Ese pershkruese
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe uji...
Në natyrë të qet...
Lloji: Poezi peizazhi
Në natyrë të qetë kur jam gjithmonë ëndërroj, e këngë të bukura me zogjtë filloj kën...
Natyrës
Lloji: Poezi lirike
Natyrës Me plot gjelbërim ...
Pranvera
Lloji: Hartim

Lloji: Poezi peizazhi
Erdhi pranvera E hirshme si vetë jeta, erdhi pranvera në vendin tim. Ku malet,fushat dhe kodr...
Jeta
Lloji: Poezi personale
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që...
pranvera
Lloji: Ese pershkruese
pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqe...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.