Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drejte por jam e sigurte qe keni harruar te ktheheni e te shihni pak nga vetja . Po flas per ata , po flas per ata njerez te pafajshem qe nuk meritojne aspak te shihen shtrembet. Ju dini te perdorni doren vetem per te ngritur gishtin por mundohuni pak te perdorni ate per te ndihmuar dike ne kete bote te krijuar plot ligesi , sepse ka shume njerez qe te pakten nje dite presin ndihmen , dashurine e ngrohtesine tuaj. Ata meritojne me shume. E di , ju nuk arrini te kuptoni dhe kjo mbase sepse ne shpirtin tuaj ka sadopak ligesi ndersa ata jane te paster , te paster si kristalet ne deboren e acarte . Ata dine te mposhtin dhimbjen . Mendoj se zoti i ka prure ne kete bote per te treguar se ka plot njerez me zemer te bardhe e te paster si qelibar. Ata jane notaret e nje deti plot dallge te cilat i cojne ne valet e tij te pafundme por une e di qe nje dite dallget do te ulen e dielli do te shndrrise vetem per ta.Ata dine ta shohin boten plot e me kuptim sepse nuk e njohin fjalen humbje , dine vetem te luftojne...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Sekreti i Rendit
Lloji: Ese argumentuese bindese
Une jam Rendi nje djale posesiv dhe vizionar per jeten e shthurur seksuale.Por gjerat filluan te ndr...
Libri eshte me i re...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujv...
PSE FACEBOOK-U MBI ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qël...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se ...
Intelegjent lind ap...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema : Intiligjent lind apo behesh ?
Intelegjenca eshte aftesia mendore per te arsyetuar rreth s...
QËLLIMI I JETËS
Lloji: Ese argumentuese bindese
Sa do të doja që te njoftohësha me qëllimin e jetës? Kështu ishte pyetja që ja beja vetës he...
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh.
Mos i jep llogari askujt! ...
Jeta e dyfishte
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume r...
Shkenca dhe misteri
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendes...
Motra Ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Motra Ime
Jetoja pa shpresa dikur e lenduar deri sa nuk kisha nje moter e vetmuar nuk kisha te kus...
Autism
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me...
Më e mira per te g...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni ...
Komentet e fundit!
Emri:
erisa
Email:
rrancierisa123@gmail.com
Komenti:
Good jobs
Emri:
estelina myka
Email:
inas@gmail.com
Komenti:
uaau ! yll fr bravo zemer je shum e sakt mjeti stilistik ( krahasimi ) shum shum i bukur vashdo ta perdoresh spse dhe mua me plqen shum si mjet ne perdorimin e eeses ! bravo bravo e ke nje like te lumt