Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1339
Data e postimit: 2013-06-26 11:04:22
Shikime: 17217
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 4

Titulli: karjesi dentar

Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: karjesi dantar
Autori: sabina collaku
Shkolla: universiteti i infermierise
Klasa: viti 2
Qyteti: durres
E-mail: kledi27@albaniaonline.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

permbajtja dhe estetika e dhembit eshte e rendesishme per te gezuar nje shendet te plote dhe per nje pamje sa me te mire.

dhembi permaban nje rendesi ne vetvete. estetika dhe permbajtja e tij tregon kulturen e individit. permbajtja e dhembit nuk lejon karjesin e tij. duhet te kujdesemi qe dhembet tona te jene te shendetshme, sepse mosperkujdesja ndaj tyre shpie ne demtime serioze, si psh: karjes gingive, shtimi i gurzave, extransion, mbushje me heqje nervi etj.

kujdesuni per shendetin tuaj, sepse ne rradhe te pare vjen shendeti.
te gjitha keto formojne nje pamje te re dhe te hijshme ne syrin e kolektivit.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     sabina collaku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/karjesi+dentar/1339


Vepra te ngjashme
Shendeti dhe koncep...
Lloji: Ese argumentuese
A eshte shendeti i rendesishem per ne? Shendeti eshte shume e rendesishme per ne. Ne duhet te ruhe...
Ne jemi cfare hame!
Lloji: Ese pershkruese
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jet...
Poezi
Lloji: Poezi personale
Familja ime  Sepse e duam njeri-tjetrin, sepse ne kujdesemi për veten, sepse jemi bashkë asgj...
Poezi
Lloji: Poezi personale
Familja ime  Sepse e duam njeri-tjetrin, sepse ne kujdesemi për veten, sepse jemi bashkë asgj...
Shëndeti i njeriu
Lloji: Raport
Së pari po fillomë nga vetë fjala "Shëndeti"i cili na tregon qe shendeti është mbi të gjitha,...
Djemte
Lloji: Hartim
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur s...
kronik ne gure
Lloji: Poezi dashurie
Kronik ne gure eshte nje liber per te cilin eshte folur aq shume saqe me siguri permbajtja e saj es...
Parku kombetar i Da...
Lloji: Tekst pershkrues
Parku kombetar i Dajtit eshte nje park mjaft i vizikuar nga shqipetaret dhe turistet e huaj.Ai ndo...
vjeshta ne qytetin...
Lloji: Ese argumentuese
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ...
vjeshta ne qytetin...
Lloji: Ese argumentuese
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ...
7 marsi
Lloji: Ese argumentuese
Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve...
Permisimi i trafiku...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit...


Komentet e fundit!

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: jam dakort me mendimin e vajzes por gjithsesi bkr ! ke nje ;;like ;; nga un ok
  Pergjigju

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: si ese e bukur por nuk eshte ese bindese. une dua te shtoj qe ka njerez te cilet e kane ne rrace dhembet e demtuara, edhe pse i lajne me shume se tre here ne dite ato. pervec kesaj dua te di se cndodh nese te dhembet dalin gureza? a mund te na tregosh?
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.