Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1294
Data e postimit: 2013-06-06 18:34:57
Shikime: 5540
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: ne kruje

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Nje kale pa kalores
Autori: donita osmanollaj
Shkolla: Zenun Cocaj
Klasa: 6
Qyteti: Prizren
E-mail: donita@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

“Nje kale pa kalores”
Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kunder Perandorise Osmane, kunder sulltanit qe hante veten me dhembe dhe habitej si Skenderbeu me 20,000 mije ushtare e kalores e kurse une me 150,000 mije ushtare nuk e munda. Pse…Pse!? Vazhdimisht ia bente vetes kete pyetje Turperohej nga vetja sepse e quante Arberine toke Osmane akoma pa filluar lufta… Trumcaket I peshperitnin mbi tenden e tij te mendafshte se Kruja nuk ka zot tjeter veç Skenderbeut (Gjergj Kastrioti). Si ke ardhur ashtu do te kthehesh me humbje te madhe I thonin ata. Turperohu para ushtareve te tu qe te kane mbetur.Gjersa ne Kruje po binin daullet andej pari kaloi nje kale pa kalores.Te gjithe njerzit mahniteshin nga bukuria e atij kali qe hingellonte ne vetmi sepse I zoti I ishte vrare nga sulltani I urryer. Ishte e quditshme qe njerez nga te gjitha vendet qe ishin kunder sulltanatit turk vinin e luftonin per Arberine.Ne te kaluaren edhe grate luftonin por kishte edhe qe prisnin te shoqet ne shtepi dhe disa nuk ktheheshin, shamite e tyre nuk thaheshin nga lotet per te shoqet e nenave nuk su thahej syri per te bijte.Lotet e tyre nuk derdheshin kot e kudo, derdheshin ne Arberine e pashueshme. Krijoheshin lumenj qe ne ta pinin trimat e heronjte.Krijoheshin rrufe qe gjuanin ne pallatet e Top Kapuas (Stambollit) qe hante e pinte sulltani. Ai kale mallkonte turqit qe ia vrane te zotin. Por fundja lufta keshtu eshte sepse pa te vrare nuk ka liri.Ku nuk derdhet gjak nuk ka liri. Ku nuk derdhet gjak trimash si ne Kruje e gjithe trojet Arberore, ne ate vend ka vetem erresire dhe roberi…




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     donita osmanollaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/+ne+kruje/1294


Vepra te ngjashme
rendesia e epokes s...
Lloji: Ese vleresuese
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Sk...
Shko Moj Nene Ne Sh...
Lloji: Hartim
Ne luft Kosova pesoi shume humbje. Humbi rinin dhe rimat me te dalluar, humbi gjysmen e shpirtit dhe...
Eshte apo nuk eshte
Lloji: Gjeegjeza
Kush derrmoi otomanet Turperoi Sulltanezine Kush bashkoi SHqipetaret Dhe nderoi Arberine GJE...
liria fjala me e bu...
Lloji: Ese argumentuese
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerez...
Biografia e Skender...
Lloji: Ese informuese
Gjergj Kastrioti ishte djali më i vogël i Gjon Kastriotit dhe i princeshës Vojsava, fëmija i fun...
skenderbeu
Lloji: Ese informuese
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer s...
gomari dhe kali
Lloji: Fabul
njehere ishin nje gomar dhe nje kale te cilet pronari i conte heret ne mengjes ne qytet per te blere...
gomari dhe kali
Lloji: Tregim
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak...
kali i trojes
Lloji: Analize letrare
KALI I DRUNJTE ANALIZA LETRARE Kali i drunjte eshte mitilogji greke e shkeputur nga Odiseja.Teks...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese pershkruese
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ...
Mbresa nga Shtepia ...
Lloji: Ese filozofike
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhe...
Gjaku e Flamuri
Lloji: Ese pershkruese
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.